BRATISLAVA 17. februára (WBN/PR) – Začiatkom februára sa začala reklamná kampaň na prvú z pivární konceptu Klubovňa, s ktorou najväčšia slovenská gastroskupina MEDUSA GROUP plánuje neskôr „vyraziť“ aj mimo Bratislavu.
Komiksové vizuály bilbordov, ktoré pre Medusu exkluzívne nakreslil populárny Danglár, zdôrazňujú fakt, že pri pive sa môže stretnúť v mieri ktokoľvek s kýmkoľvek. Aj katolícky duchovný so zvodnou ženou, pankáč s mamou i topmanažér so študentom.
Jeden z vizuálov akcentuje aj priateľstvo medzi hokejovým rozhodcom a hráčom ľadového hokeja: „Naša prvá Klubovňa je pri Centráli v blízkosti zimného štadióna. Preto veľká časť výzdoby našej novej pivárne bude venovaná práve hokeju v Bratislave,“ hovorí majiteľ MEDUSA GROUP Peter Štecko. „Podarilo sa nám kúpiť zopár naozaj unikátnych tematických antikvariátnych kúskov. Verím, že sa fanúšikom HC Slovan aj ostatným priaznivcom tohto športu budú páčiť.“
Exkluzívnym garantom pivárskej kvality v Klubovniach bude Heineken a jeho značka Zlatý Bažant. Prvá Klubovňa by mala privítať svojich návštevníkov už v marci.