BRATISLAVA 9. júna (WBN/PR) – Vybrať si divadelné predstavenie podľa vlastného vkusu nebolo nikdy ľahšie. Priaznivci dramatického umenia majú od pondelka 9. júna 2014 originálnu možnosť spoznať svoju inscenáciu na mieru. Slovenské národné divadlo a agentúra VISIBILITY pripravili zábavný test, ktorý divákom vyhodnotí, aké predstavenie z repertoáru SND ich najviac vystihuje.
Stačí kliknúť na abonentka.snd.sk a odpovedať na deväť otázok o životnom štýle, pričom na výber sú vždy štyri možnosti. Vzápätí návštevník zistí, ktoré predstavenie sa mu hodí najviac a dozvie sa čo-to o svojej divadelnej osobnosti. Navyše získa odporúčanie na abonentný balíček SND podľa vlastných predstáv. A to všetko aj zo smartphonu či z tabletu.
„Okrem našich pravidelných abonentkárov sme sa tento rok rozhodli osloviť aj návštevníkov, ktorí majú k SND priateľský vzťah, no doteraz si abonentku nekúpili. Aby sme im pomohli vo výbere, dali sme abonentkám „tematickú strechu“ a pripravili zaujímavý typologický test,“ približuje novinku riaditeľ Centra marketingu SND Daniel Rabina.
„Test ,Zisti, ktoré divadelné predstavenie si ty“ zaujme najmä mladých ľudí. Vďaka tomu, že pobaví a zároveň poradí, má veľký potenciál na šírenie sociálnymi sieťami,“ dopĺňa Júlia Micháleková, digital director VISIBILITY.
Praktickou súčasťou stránky abonentka.snd.sk je aj prehľadná sekcia Abonentky, v ktorej návštevníci získajú bližšie informácie o jednotlivých abonentných balíčkoch Slovenského národného divadla na nadchádzajúcu 95. sezónu.