Útvar hodnoty za peniaze (ÚHP) to zdôvodňuje tým, že projekt nie je návratný, štúdia počíta s nereálnymi termínmi výstavby a obsahuje chybné výpočty prevádzkových nákladov.
Štúdia uskutočniteľnosti, ktorú pripravila Slovenská správa ciest, podľa Útvaru hodnoty za peniaze obsahuje viaceré chyby, vrátane zlých výpočtov, nevyhovujúceho dopravného modelu a chýbajúcej ekonomickej analýzy.
Tento zámer je podľa Procházku v súlade s celkovou stratégiou spoločnosti, a v tejto súvislosti už v Nitre otvorili aj nové interné oddelenie výskumu a vývoja.
Priemerná výška mzdy výrobných zamestnancov sa tak po novom bude pohybovať v rozmedzí 1 235 eur až 2 080 eur, pričom zahŕňa aj 13. plat, mesačný výrobný bonus, kompetenčný príplatok a príspevok na dopravu.