IKEA vo finančnom roku 2011 – viac zákazníkov a nižšie ceny

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
IKEA ilustračka
IKEA ilustračka

BRATISLAVA 20. januára (WBN/PR) – Finančný rok 2011 (od 1. septembra 2010 do 31. augusta 2011) bol pre IKEA Bratislava, s.r.o. vynikajúcim rokom vzhľadom na rozvoj pracovníkov i obchodných aktivít. Rozšírili sme svoju činnosť v oblasti trvalej udržateľnosti. Tento finančný rok sa vyznačoval najmä zvýšeným obratom, rastom počtu zákazníkov a znížením cien, s cieľom vytvárať lepší každodenný život pre ešte viac ľudí.

Investovali sme ďalších 3,7% do zníženia cien, aby sme ešte viac podporili našu obchodnú myšlienku – ponúkať široký sortiment bytového zariadenia s dobrým dizajnom a funkčnosťou za také nízke ceny, aby si ho mohlo dovoliť kúpiť čo najviac ľudí. Obrat vo finančnom roku 2011 dosiahol 66 403 791 eur, čo predstavuje pozoruhodný nárast o 7% v porovnaní s predchádzajúcim finančným rokom.

Vo finančnom roku 2011 sme v našom obchodnom dome privítali 1,4 milióna zákazníkov, čo je o 4% viac než v predošlom roku. Svedčí to o rastúcej potrebe nápadov a riešení na zariadenie domácnosti. Zákazníci sa správajú čoraz racionálnejšie, porovnávajú viac ponuku rôznych predajcov a ich ceny. Podľa záujmu našich zákazníkov je zrejmé, že naše nízke ceny sú pre nich atraktívne.

Vo finančnom roku 2011 sa v našom detskom kútiku pohralo 31 tisíc detí a v reštaurácii IKEA sme predali 2 369 000 švédskych mäsových guľôčok.

Obrovská vďaka patrí všetkým našim kolegom na Slovensku, ktorí podporovali ďalší rozvoj nášho podnikania. Ich nadšenie a prínos je kľúčovým faktorom nášho úspechu.

Veríme v záujem slovenského trhu, a preto vo finančnom roku 2012 (ktorý začal 1. septembra 2011) zahájila IKEA rozsiahlu prestavbu obchodného domu IKEA Bratislava, ktorý sa tak stane najväčším obchodným domom s bytovým zariadením na Slovensku a na ploche vyše 36 tisíc m2 ponúkne širší sortiment a ešte viac inšpirácie a riešení do domácnosti.

Vo finančnom roku 2012 chceme ľuďom pomôcť pozrieť sa na svoje domovy z iného uhla a zvýšiť ich záujem o svoje domácnosti a bytové zariadenie. Snažíme sa inšpirovať našich zákazníkov a ponúknuť im riešenia, umožňujúce kúpiť k novej pohovke napríklad aj vhodný koberec a to za cenu, ktorú by normálne vydali len za samotnú pohovku. V tomto roku venujeme tiež mimoriadnu pozornosť ľuďom žijúcim v malých priestoroch – IKEA im ponúka potrebné riešenia, ktoré im zjednodušia život a zlepšia ich životnú situáciu.

V nasledujúcich rokoch budeme naďalej rozvíjať náš program IKEA BUSINESS, zameraný na ponuku výrobkov a služieb pre menšie a stredne veľké firmy, ktorý sme uviedli na začiatku finančného roku 2012. Budeme sa tiež ďalej venovať našim najvernejším zákazníkom, členom klubu IKEA FAMILY. A v neposlednom rade, okrem mnohých ďalších krokov k trvalej udržateľnosti, sme vo finančnom roku 2012 zahájili celkom nový projekt zameraný na environmentálne vzdelávanie detí, do ktorého investujeme vyše 40 000 eur.

V ďalšom období ostáva urobiť ešte mnoho vecí a som veľmi rád, že na tom môžem pracovať spolu s úžasnými kolegami, ktorých máme na Slovensku.

Andrew North,

obchodný riaditeľ IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovenská republika

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie IKEA