BRATISLAVA 29. januára (WBN/PR) – Spoločnosť IBM oznámila ďalšie rozšírenie siete svojich európskych štúdií. Najnovšie z nich zamerané na zákaznícku skúsenosť, customer experience, otvára v Prahe. Nové inovatívne „IBM Studios Prague“ sa zároveň stáva stredoeurópskym centrom konzultantského tímu IBM Interactive Experience, ktorý je podľa časopisu Advertising Age najväčšou digitálnou agentúrou na svete.
IBM Studios Prague poskytne pracovné prostredie klientom z rôznych odvetví. Spoločne s dizajnérmi tu budú pracovať konzultanti a výskumní pracovníci IBM, s expertmi v odbore digitálneho marketingu a inovácií. Za použitie IBM Design Thinking metodológie, postavenej na detailnom pochopení koncového zákazníka, jeho potrieb a emócií, vytvorí tím štúdia inovatívne prototypy a následne finálne riešenia, pri ktorých budú použité najnovšie generácie nástrojov pre spoluprácu, ako aj analytické a cloudové technológie.
„Očakávania ľudí od podnikových technológií sa vďaka inovatívnemu dizajnu, ktorý môžu vidieť na mobilných zariadeniach a v aplikáciách používaných pri práci i zábave, výrazne zmenili,“ hovorí Branislav Šebo, generálny riaditeľ IBM Česká republika. „Naše nové štúdio sa zapojí do globálnej siete IBM štúdií, ktorá transformuje spôsob vytvárania nových technológií s dôrazom na zákaznícku skúsenosť. “
Koncept IBM štúdií predstavuje nový spôsob práce zmiešaných kreatívnych tímov. IBM Studios Prague sa sústreďuje predovšetkým na digitálnu zákaznícku skúsenosť vytvorenú pomocou novej generácie technológií zameraných na kognitívne schopnosti a internet vecí (Internet of Things).
„Dizajn je v popredí a centre všetkého, čo robíme. Dizajn v zmysle použiteľnosti a užitočnosti založenej na pochopení užívateľov a empatii. Staviame na tvorivých prístupoch a osobitnú pozornosť venujeme bezpečnosti, súkromiu a škálovateľnosti vytváraných inovatívnych riešení,“ opisuje prístup tímu štúdia regionálny manažér IBM Interactive Experience Miroslav Hažer.