BRATISLAVA 28. marca (WBN/PR) – Značka Hubert získala tento rok už po druhýkrát ocenenie Slovak Superbrands Award 2014. Toto ocenenie získajú elitné značky, ktoré môžu slúžiť ako príklad pre ostatné spoločnosti so snahou rozvíjať a zlepšovať tvorenie identity svojej značky.
O udeľovaní cien Superbrands Award rozhoduje komisia, ktorú tvorí expertná skupina Brand Council, na základe verejného prieskumu, ktorý realizovala agentúra GfK. Skupinu Brand Council tvoria uznávaní odborníci z oblasti komunikácie, médií, PR či marketingu. ,,Je pre nás veľkým zadosťučinením, že kvalita a povedomie o našej značke stúpa v očiach laickej i odbornej verejnosti. Ocenenie si veľmi vážime a je pre nás motiváciou pre ďalšiu prácu,“ povedala Ingrid Vajcziková, hlavná enologička spoločnosti Hubert J.E.
Profil spoločnosti
História spoločnosti Hubert J.E. siaha do roku 1825, kedy sa stala prvou spoločnosťou vyrábajúcou sekt podľa pôvodnej francúzskej metódy mimo Francúzka. Významné úspechy a rozvoj zaznamenala firma najmä pod vedením Johanna E. Huberta a jeho manželky Pauliny. Na miléniovej výstave v Budapešti v 1896 rakúsky cisár František Jozef I. ohodnotil Hubert slovami ,,Toto šampanské je vynikajúce!”. Prevádzka sa v roku 1952 presunula do Serede, kde pôsobí dodnes. Nosným prvkom značky je cisárom udelený erb Hubertovcov, ktorý sa objavil na etiketách fliaš J. E. Hubert už v 19. stor. Produkty spoločnosti Hubert J.E. sú pravidelne oceňované na medzinárodných vinárskych súťažiach.