V týždni končiacom 31. októbra sa zo skladby Gimme Shelter predalo okolo dvetisíc kópií, v ďalší týždeň však už päťtisíc kópií a počas nasledujúcich siedmich dní si fanúšikovia nakúpili dovedna 11-tisíc kópií. V hre sa v jednej zo scén vyskytuje aj pieseň Sympathy for the Devil, ktorej predajnosť sa rovnako o tisíce zvýšila. Pre Tima Rileyho z Activision nebolo jednoduché získať od spoločnosti ABKCO Music & Records vlastniacej práva na piesne licenciu na ich použitie. Dlhé rokovania a vôbec prvé zasahovanie do prípravy reklamy a hry iným subjektom napokon dopadlo pre obe strany úspešne. „Je to naozaj veľká vec, ide o serióznu pieseň a veľkú kapelu. Museli sme pre to letieť za nimi z Los Angeles do New Yorku. Spočiatku to bolo z ich strany skôr nie ako áno. Sú to predsa Rolling Stones, tí peniaze nepotrebujú,“ uviedol Riley.
Hra Call of Duty pomohla predajnosti skladieb Rolling Stones
BRATISLAVA 20. novembra (WEBNOVINY) – Hudbu kapely Rolling Stones použili v najnovšom vydaní videohry Call of Duty a predajnosť použitých skladieb sa výrazne zvýšila. Hra oficiálne vyšla 9. novembra, no už týždeň predtým kalifornské vydavateľstvo Activision zaplavilo televíziu a internet reklamou – videomontážou ukážok z hry s využitím skladby Gimme Shelter od Rolling Stones ako soundtrackom. Len na stránke YouTube zaznamenala viac ako tri milióny pozretí. Hra Call of Duty: Black Ops v rekordný otvárací deň predala viac ako 5,6 milióna kópií, pričom z jej predchodkyne, Call of Duty: Modern Warfare sa v prvý deň na trhu predalo 4,7 milióna kópií.