Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) upozorňuje cestujúcu verejnosť, že počas nadchádzajúceho víkendu sa letný čas (LČ) mení na stredoeurópsky čas (SEČ).
Výdavky na dopravu a bývanie by mali v budúcom roku dosiahnuť 3,702 miliardy eur, oproti schválenému rozpočtu na tento rok je to viac o 610,3 milióna eur.
Národný vlakový dopravca prvý z nich už nasadil do rýchlika R 606 Tatran. V súčasnosti prebieha kompletná modernizácia reštauračných vozňov, ktoré boli v prevádzke od roku 1988.
Štandard stravovacích služieb vo vlakoch sa opäť posúva na vyššiu úroveň a cestujúci si v priebehu roku 2022 môžu vychutnávať rôzne jedlá inšpirované svetovou gastronómiou v celkovo šiestich nových reštauračných vozňoch radu WRmz 88-90.
Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) informuje cestujúcich, že od začiatku mesiaca október spustil správca železničnej infraštruktúry, Železnice Slovenskej republiky (ŽSR), rozsiahlejšiu výlukovú činnosť (resp. sériu viacerých výluk) na trati Bratislava – Dunajská Streda – Komárno, ktorá by mala trvať do konca októbra.
Od začiatku októbra sa na trati Bratislava – Dunajská Streda – Komárno uskutočňujú údržbové práce tratí, výrub vegetácie alebo opravy výhybiek a mostov.
Za dodanie a nainštalovanie 54 rádiostaníc do takého istého počtu železničných koľajových vozidiel zaplatí vyše 2,5 milióna eur bez dane z pridanej hodnoty.
Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) modernizuje nielen svoje vlaky, ale i pracoviská. Nové moderné strediská technicko-hygienickej údržby (THÚ) budú prispievať k predĺženiu životnosti nových, resp. modernizovaných železničných koľajových vozidiel.
Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) modernizuje nielen svoje vlaky, ale i pracoviská. Nové moderné strediská technicko-hygienickej údržby (THÚ) budú prispievať k predĺženiu životnosti nových, resp. modernizovaných železničných koľajových vozidiel.
Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) modernizuje nielen svoje vlaky, ale i pracoviská. Nové moderné strediská technicko-hygienickej údržby (THÚ) budú prispievať k predĺženiu životnosti nových, resp. modernizovaných železničných koľajových vozidiel.
Investíciu za necelých sto miliónov eur bez DPH plánuje realizovať s využitím peňazí Európskej únie. Stavebné práce po uzavretí zmlúv s vybranými zhotoviteľmi by mali trvať do roku 2023.