Skupina Schwarz, ktorá je známa svojím pokrokovým prístupom k obehovému hospodárstvu, sa rýchlo približuje k naplneniu svojich cieľov v rámci celokupinovej plastovej stratégie REset Plastic.
Skupina Schwarz, ktorá je známa svojím pokrokovým prístupom k obehovému hospodárstvu, sa rýchlo približuje k naplneniu svojich cieľov v rámci celokupinovej plastovej stratégie REset Plastic.
Lidl zaplatil v minulom roku slovenským dodávateľom za ich výrobky 450 miliónov eur, podiel potravín od slovenských dodávateľov na pultoch diskontu je 36%.
Lidl zaplatil v minulom roku slovenským dodávateľom za ich výrobky 450 miliónov eur, podiel potravín od slovenských dodávateľov na pultoch diskontu je 36%.
Malí či veľkí, generácia X, Y či Z: na známosť sa dáva, že kto dobrodružne objaviť chce slovenské regióny, hrady a zámky, tradície a kroje či pokrmy írečité spoznať chce, nech do Lidla sa zberá!
Malí či veľkí, generácia X, Y či Z: na známosť sa dáva, že kto dobrodružne objaviť chce slovenské regióny, hrady a zámky, tradície a kroje či pokrmy írečité spoznať chce, nech do Lidla sa zberá!