Do registra účtovných závierok je ich potrebné ukladať cez elektronickú podateľňu Finančného riaditeľstva SR alebo v prípade subjektov verejnej správy do systému štátnej pokladnice.
Klienti budú mať tiež k dispozícii aj oznámenie o reverznom hybridnom subjekte či účtovné závierky neziskovej účtovnej jednotky v sústave jednoduchého aj podvojného účtovníctva.
Od 1. januára 2022 bude finančná správa zasielať daňovým subjektom všetky úradné dokumenty do elektronických schránok na Ústrednom portáli verejnej správy, upozorňuje preto svojich klientov, že musia mať tieto schránky aktivované na doručovanie.
Finančná správa ročne vybaví približne 7-tisíc žiadostí v súvislosti s údajmi z kontrolného výkazu DPH, ktoré pomáhajú nielen daňovým úradom, ale aj orgánom činným v trestnom konaní preverovať možné porušenie zákona.
Daňové subjekty po 12. decembri tohto roka už nebudú dostávať dokumenty do schránky na portáli finančnej správy, ale iba na ústrednom portáli verejnej správy.