Už deviaty rok pokračuje spoločnosť dm drogerie markt vo svojej najväčšej iniciatíve dm {spoločne}, ktorá podporuje výnimočné dobrovoľnícke projekty a aktivity z ekologickej a sociálnej oblasti.
Už šiestykrát zmenila dm BLACK piatok na GIVING, keď sa rozhodla venovať 5 percent z celkového denného obratu v rámci e-shopu mojadm.sk, Mojej dm-App a všetkých dm filiálok počas svojej iniciatívy GIVING FRIDAY na podporu grantového programu Školy na zelenú.
Začiatkom tohto roka vyhlásila spoločnosť dm drogerie markt prostredníctvom svojho nadačného fondu vedeného v Nadácii Pontis grantový program Školy na zelenú, čím sa rozhodla podporiť projekt inovatívneho využívania energetických zdrojov.
V poradí piaty rok, kedy dm zmenila BLACK piatok na GIVING sa rozhodla venovať 5 percent z celkového denného obratu v rámci e-shopu mojadm.sk a všetkých predajní dm počas svojej iniciatívy GIVING FRIDAY.
Na Slovensku sa ročne narodí každé 13. dieťa predčasne, čo znamená, že 4 500 detí príde počas roka na svet v rozmedzí od 24. do 36. ukončeného týždňa tehotenstva.
Spoločnosť dm drogerie markt aj napriek pretrvávajúcej pandemickej situácii a narastajúcej hospodárskej kríze svojimi hospodárskymi výsledkami potvrdila za obchodný rok 2021/22 pozitívny trend rastu.