Začiatkom tohto roka vyhlásila spoločnosť dm drogerie markt prostredníctvom svojho nadačného fondu vedeného v Nadácii Pontis grantový program Školy na zelenú, čím sa rozhodla podporiť projekt inovatívneho využívania energetických zdrojov.
V poradí piaty rok, kedy dm zmenila BLACK piatok na GIVING sa rozhodla venovať 5 percent z celkového denného obratu v rámci e-shopu mojadm.sk a všetkých predajní dm počas svojej iniciatívy GIVING FRIDAY.
Na Slovensku sa ročne narodí každé 13. dieťa predčasne, čo znamená, že 4 500 detí príde počas roka na svet v rozmedzí od 24. do 36. ukončeného týždňa tehotenstva.
Spoločnosť dm drogerie markt aj napriek pretrvávajúcej pandemickej situácii a narastajúcej hospodárskej kríze svojimi hospodárskymi výsledkami potvrdila za obchodný rok 2021/22 pozitívny trend rastu.
Od stredy 14. septembra ponúka dm svojim zákazníčkam a zákazníkom inovatívnu službu a nový zážitok z nakupovania prostredníctvom dmLIVE STREAM SHOPPING-u v aplikácii Moja dm.
Inšpirácia je emócia, ktorá dokáže nadchnúť zákazníkov. Nadšenie a inšpiráciu vedia na zákazníkov preniesť len zorientovaní pracovníci z predajní vďaka novým vedomostiam a praktickým skúsenostiam so sortimentom a produktami.
Od 1. apríla spúšťa dm novú mobilnú aplikáciu Moja dm-App, vďaka ktorej môžu zákazníci nakúpiť ešte pohodlnejšie, rýchlejšie a jednoduchšie, využívať rozsiahlejšie funkcie e-shopu dm a taktiež využívať jej výhody pri nákupe v predajni dm.
Spoločnosť dm drogerie markt získala ocenenie pre udržateľné a inovatívne produkty až pre tri zo svojich značiek dm, a to alverde NATURKOSMETIK, dmBio a Pro Climate.
Spoločnosť dm, známa svojím inovatívnym prístupom v oblasti ochrany životného prostredia, ako jedna z prvých spoločností vôbec spolupracuje s partnermi na recyklácii CO₂ a jeho následnom využití ako suroviny pre ďalšiu, udržateľnejšiu výrobu, napríklad pri výrobe obalov.