NEW YORK 21. septembra (WebNoviny.sk) – Facebook sa rozhodol sprístupniť plný obsah takmer troch tisícok platených reklám, ktoré si, najmä počas predvolebnej kampane pred americkými prezidentskými voľbami, u neho objednala istá ruská agentúra.
Spoločnosť sa tak rozhodla po nátlaku zo strany niektorých amerických poslancov a senátorov. Facebook už obsah reklám zadávaných ruskou agentúrou pred dvoma týždňami odovzdal polícii.
Aleš a Martin dobili Andreja na smrť, naživo to vysielali na Facebooku
Nie je zatiaľ známe, kto presne mal byť zadávateľom týchto reklám, ani aký bol ich obsah. Kongresmani, ktorí trvali na ich sprístupnení, ako aj americké médiá však predpokladajú, že reklamy mali byť súčasťou ruskej propagačnej ofenzívy, ktorej cieľom malo byť ovplyvnenie amerických prezidentských volieb tak, aby ich vyhral ich neskorší víťaz Donald Trump.