Podľa najnovšej aktualizácie si denne videá na Facebooku prezrie viac ako 500 miliónov ľudí, ktorí pri tejto činnosti strávia viac ako 100 miliónov hodín denne.
Vieš, ako si na Facebooku chrániť súkromie? Vyskúšaj tieto 4 triky
YouTube, líder v oblasti online videa tvrdí, že počty zobrazení nie sú smerodajným údajom. Pre nich je vraj podstatný čas, ktorý sledovaním videí užívateľ strávi. Dcérska spoločnosť Google nedávno oznámila, že čas, ktorý užívatelia na YouTube strávia vzrástol v priebehu druhého štvrťroka o viac ako 60%.
Taktiež Google uviedol fakt, že sa zdvojnásobil aj počet hodín, ktoré užívatelia strávia v rovnakom období prezeraním videí na mobilných zariadeniach. Schopnosť speňažiť sledovanie videí je jedna z najväčších výhod, vďaka ktorej je YouTube oproti Facebooku značne v popredí. Spoločnosť Facebook uvažuje nad tým, že by pristúpila k podobnému kroku.
Ak si si to nestihol zatiaľ všimnúť, tak Facebook začal experimentovať s priamym speňažením svojich videí. Ako? Používateľom, ktorí si spustia prehrávanie videa, sa automaticky po jeho skončení zobrazí reklama. Vloženie reklamy do videí síce prinesie spoločnosti Facebook nemalé peniaze, no viac ako to potrebuje priamo speňažiť svoje videá – presne tak, ako to robí YouTube.