Tesco už druhýkrát v tomto roku získalo ocenenie, o ktorom rozhodovali samotní spotrebitelia prostredníctvom nezávislého prieskumu.
BRATISLAVA 1. júla (WBN/PR) – Sendvič a bageta značky Vitakids vyhrali cenu Voľba spotrebiteľov v kategórii Detské snacky. O víťazstve rozhodol nezávislý výskum mienky, ktorý zrealizovala agentúra STEM/MARK pre spoločnosť Atoz Retail. Prieskum sa uskutočnil na vzorke dvoch tisíc slovenských respondentov.
„Značkou Vitakids sme vyšli v ústrety rodičom, ktorí hľadali spôsob ako viesť svoje deti k zdravšej životospráve. Víťazstvo produktov Vitakids v tejto kategórii potvrdzuje, že naše úsilie si zákazníci všimli a doslova ocenili,“ vyhlásil Miroslav Kepák, komerčný riaditeľ spoločnosti TESCO STORES SR.
Produkty Vitakids totiž boli vyvinuté špeciálne pre deti pod dohľadom výživovej odborníčky MUDr. Ivety Čiernej. Produkty sa vyrábajú len z najlepších surovín a predstavujú tak ideálnu desiatu alebo olovrant.
Cena Voľba spotrebiteľa nie je jediná, ktorú v tomto roku spoločnosť Tesco získalo. Len pred niekoľkým týždňami napríklad obdŕžalo i ocenenie MasterCard Obchodník s potravinami roka 2013. Rovnako ako v prípade Voľby spotrebiteľa o udelení ceny rozhodol výskum verejnej mienky, ktorý realizovala agentúra INCOMA GfK.
„Ocenenia vychádzajúce skutočne z názorov a skúseností spotrebiteľov majú pre nás veľký význam. Podčiarkujú, že zákazníci reflektujú naše neustále úsilie vylepšovať svoju ponuku a služby,“ podotýka Miroslav Kepák.