Prestížny parížsky obchodný dom Galeries Lafayette, ktorý vďaka interiérom a výhľadom láka nielen nákupných maniakov, ale aj turistov a domácich, na jednu noc otvorí svoje brány vybraným zákazníkom a umožní im prespať priamo pod svojou majestátnou sklenenou kupolou. Iniciatíva, ktorá vznikla v spolupráci s portálom na sprostredkovanie ubytovania Airbnb, sa uskutoční 6. januára 2015.
Príležitosť stráviť noc v jednom z najviac navštevovaných nákupných centier dostane šesť výhercov z rôznych kútov sveta. Okrem možnosti prespať v zlatej budove postavenej v secesnom štýle na šesticu šťastlivcov čaká možnosť nákupu so zľavami a za sprievodu osobného asistenta tesne pred tým, ako 7. januára v obchodnom dome odštartujú najväčšie zimné výpredaje.
Noc v obchodnom centre sa začne 6. januára o 20. hodine po zatvorení obchodov pre bežných zákazníkov. Pobyt zahŕňa luxusnú večeru, súkromnú prehliadku obchodného domu, poukážku na nákupy v hodnote 200 eur a osobného asistenta, ktorý bude k dispozícii pri nákupoch.
Vybraní zákazníci následne strávia noc v pohodlných posteliach pod zlatou kupolou slávnej budovy. Ráno ich privítajú typické raňajky vo francúzskom štýle, ktoré im naservírujú priamo do postele a následne sa môžu zúčastniť oficiálneho otvorenia obchodného domu. Predpokladá sa, že v prvý deň výpredajov Galeries Lafayette navštívi stotisíc zákazníkov. Výhercovia nezvyčajného pobytu, ktorí budú mať možnosť nakúpiť so zľavami už noc vopred ako prví, sa s nimi už v kabínkach ani pri pokladniach tlačiť nemusia.
Súťaž, ktorej podmienkou je napísanie motivačného listu, bude ukončená koncom decembra a je otvorená aj pre zahraničných zákazníkov, ktorým bude doprava do Paríža uhradená.
Galeries Lafayette má dnes vyše sto oddelení s módnymi butikmi, ale aj s obchodmi s nábytkom, doplnkami, hračkami či suvenírmi. Na najvyššom poschodí môžu návštevníci stráviť čas v čajovni, knižnici, alebo u kaderníka. Hoci sa Galeries Lafayette postupne rozrástla na bohatú sieť obchodných domov vo Francúzsku i za jeho hranicami, vlajková loď spoločnosti v secesnom štýle zostáva módnou i turistickou dominantou Paríža.
Nezvyčajná možnosť ubytovania je súčasťou iniciatívy portálu Airbnb s názvom ‚A Night At‘ („Noc v”), ktorý postupne na jednu noc sprístupňuje inak neobývané miesta. Po noci v lietadle spoločnosti KLM v Holandsku, v obchodnom dome IKEA v Austrálii či v britskom kníhkupectve Waterstones sa šestica výhercov môže tešiť na unikátnu noc v srdci Paríža.
www.airbnb.com, www.luxurydaily.com