BRATISLAVA 11. novembra (WN/PR) – Maloobchodná sieť predajní BILLA je dlhodobo lídrom na trhu v segmente supermarketov. Rok 2009 sa pre spoločnosť nesie v znamení expanzie a priblíženia sa zákazníkovi prostredníctvom otvárania nových predajní.
Potvrdením takéhoto trendu je otvorenie 100-tej predajne BILLA Mamut v Bratislave na Cintorínskej ulici dňa 12.11. 2009. Predajňa ponúkne kvalitné služby a široký sortiment čerstvého tovaru, na aký je zákazník v predajniach BILLA už zvyknutý.
Okrem otvárania nových prevádzok BILLA neustále modernizuje existujúce obchody a zvyšuje kultúru nákupov. Za týmito úspechmi stojí predovšetkým zameranie sa na čerstvosť ponúkaných potravín, najlepší pomer kvality a ceny, vlastné značky Clever, Chef Menu, Naše Bio, vernostné karty BILLA CARD a výhodné nákupy v znamení BILLA Plus.
Sieť BILLA pôsobí na Slovensku už od roku 1993. S počtom 100 predajní je skutočne najbližším miestom nákupu pre zákazníkov. Pozitívny vývoj napriek zložitej hospodárskej situácii je zrejmý aj zo stúpajúceho počtu zamestnancov, ktorý do konca roku 2009 vzrastie o 180 z pôvodných 3 183 osôb. BILLA teda predstavuje jedného z najdôležitejších zamestnávateľov na Slovensku. Navyše, dlhodobo podporuje charitatívnu organizáciu Dobrý anjel, poskytujúcu finančné prostriedky rodinám s ťažko chorými deťmi.
V roku 2009 k existujúcim predajným miestam pribudli nové supermarkety v Detve, Poltári, Nitre, Spišskej Novej Vsi , Novom Meste nad Váhom a v Bratislave.
V rámci osláv 100. predajne BILLA na Slovensku pripravila BILLA aj veľkú súťaž pre svojich zákazníkov s možnosťou vyhrať 281 atraktívnych cien v celkovej hodnote 50.000 eur (1.506.300,- Sk). Súťaž prebieha do 2.12.2009.