BRATISLAVA 14. október (WBN/PR) – Auto Palace Group potvrdzuje, že už vyše dve dekády patrí medzi lídrov na slovenskom automobilovom trhu. Jej korene pritom siahajú na začiatok 20. storočia.
Spoločnosť Auto Palace Group patrí na Slovensku medzi etablovaných predajcov vozidiel už posledných 24 rokov. Začiatky vzniku tejto spoločnosti však ležia ešte v dávnejšej histórii. Je totiž súčasťou holandského holdingu AutoBinck, ktorý bol založený už v roku 1907, patrí teda medzi prvých predajcov automobilov na svete. Rodinná firma Lauretovcov, ktorá ako celkom prvá priniesla do Európy japonskú značku Mazda, má v súčasnosti zastúpenie v 8 krajinách strednej Európy a ročný obrat takmer 1 miliardu EUR.
Na Slovensku pôsobí spoločnosť Auto Palace Group od roku 1991 a okrem distribúcie, maloobchodného predaja nových a jazdených áut, fleetového predaja korporátnych klientom sa zaoberá i popredajnými službami, servisom, predajom náhradných dielov a požičiavaním vozidiel.
Do skupiny Auto Palace patrí Auto Palace Bratislava, najväčší autorizovaný predajca prémiových značiek BMW a MINI na Slovensku a Auto Palace Panónska, ktorá je najväčším autorizovaným predajcom Mazda a patrí k najväčším predajcom značiek Mitsubishi. Súčasťou Auto Palace Group na Slovensku je aj autobazár Auto Point, jeden z najväčších autobazárov na Slovensku.
Ako spoľahlivý a etablovaný predajca so silným zázemím a tradíciou je spoločnosť Auto Palace pri kúpe vozidiel Slovákmi čoraz vyhľadávanejšia. Svedčia o tom aj aktuálne ekonomické výsledky. „Za prvých šesť mesiacov sme na Slovensku zaznamenali nárast predaja nových automobilov až o 50% oproti rovnakému obdobiu v minulom roku,” hovorí Ralph Howie, generálny riaditeľ spoločnosti Auto Palace Group. Podľa Howieho narástol nielen predaj nových vozidiel, ale aj jazdených a to o 46% oproti minulému roku.
V rámci Slovenska a Českej republiky si Auto Palace Group drží popredné pozície medzi spoločnosťami, ktoré sa zaoberajú maloobchodným predajom a jej ročný predaj je viac ako 9000 vozidiel. Podľa Howieho môže za prudký nárast predaja aj agresívne nastavená cenová politika. „Snažíme sa pre našich zákazníkov pripraviť vždy čo najvýhodnejšie ponuky. Hľadáme možnosti, ako čo najlepšie uspokojiť ich požiadavky a potreby, či už ide o konfiguráciu konkrétneho vozidla, jeho financovanie či servis,” hovorí.
„Ľudia si dnes trikrát rozmyslia, u koho si kúpia auto. Nestojí to iba peniaze ale aj čas. Preto sa viac než kedykoľvek predtým obracajú na etablovaných predajcov, pri ktorých majú istotu, že pri predajnom procese nevzniknú žiadne komplikácie a následne na tom istom mieste vybavia aj možnosti financovania, poistenie aj popredajný servis. Auto Palace má vďaka zahraničnému kapitálu a ochranným krídlam koncernu AutoBinck, ktorý je lídrom na európskom automobilovom trhu, širokú škálu skladových zásob a interne zastrešuje všetky služby spojené so servisom vozidiel, financovaním či poistením vozidla a poskytuje aj výkup vozidla na protiúčet. Reaguje tak na čoraz intenzívnejšiu potrebu zákazníkov kúpu vozidla si čo najviac uľahčiť a začať s jeho využívaním čo najrýchlejšie,” hovorí zo skúsenosti Howie.
Napriek úspechom však spoločnosť nechce zaspať na vavrínoch, jej ambíciou je neustále napredovať a skvalitňovať svoje služby. Zároveň spoločnosť posilňuje aj svoje marketingové aktivity. Jednou z prvých lastovičiek je posilnenie tímu v oblasti PR. „Vďaka tomu, že služby spojené so servisom, financovaním či poistením vozidiel zastrešujeme interne a náš predajný aj servisný tím tvoria profesionáli s dlhoročnou praxou, dokážeme byť cenným zdrojom informácií, ktoré uľahčia ľuďom výber nového vozidla, celý proces kúpy ako aj následnú starostlivosť. Usúdili sme, že by bola škoda, keby sme si tieto znalosti a skúsenosti nechávali pre seba. Rozhodli sme sa sústrediť viac na ich zdieľanie a začali spoluprácu s agentúrou Be.Dare, ktorá posilní PR pre našu skupinu na Slovensku,“ vysvetľuje Ivana Katančíková, marketingová manažérka Auto Palace pre Slovenskú republiku.