Celková odhadovaná hodnota zákazky, ktorá sa člení na niekoľko častí, predstavuje 28,12 milióna eur bez DPH.
Ministerstvo zdravotníctva (MZ) SR obstaráva nemocničné lôžka vrátane doplnkovej výbavy, nočných stolíkov, matracov a záručného servisu. Vyplýva to zo zverejneného oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k Úradnému vestníku EÚ.
Celková odhadovaná hodnota zákazky, ktorá sa člení na niekoľko častí, predstavuje 28,12 milióna eur bez dane z pridanej hodnoty (DPH). Záujemcovia môžu predkladať ponuky na všetky časti.
Hľadajú niekoľko druhov
Ide okrem iného o:
- lôžka mechanické bez zdvihu ložnej plochy,
- lôžka mechanické so zdvihom ložnej plochy,
- lôžka elektrické špecifikácie I.,
- lôžka elektrické špecifikácie II.,
- lôžka elektrické špecifikácie III s laterálnym náklonom,
- lôžka elektrické špecifikácie III s funkciou automatického laterálneho náklonu,
- lôžka bariatrické,
- detské lôžka do 7 rokov,
- detské lôžka elektrické nad 7 rokov,
- nočné stolíky.
Obstarávanie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody. Predpokladaný maximálny počet účastníkov rámcovej dohody sú dvaja.
Zadávateľ sa rozhodol využiť elektronickú aukciu, pričom rozhodovať o víťazovi bude cena. Trvanie zákazky je podľa zverejnených informácií 36 mesiacov. Záujemcovia môžu predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť do 14. septembra tohto roka.
Žiadajú aj referencie
Ministerstvo požaduje od uchádzačov predloženie výkazov ziskov a strát alebo výkazov o príjmoch a výdavkoch za hospodárske roky 2014, 2015, 2016, respektíve za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
V prípade technickej spôsobilosti musia uchádzači predložiť potvrdené referencie od odberateľov, s ktorými mali, či majú uzatvorenú zmluvu na dodanie tovarov (nemocničné lôžka, matrace, nočné stolíky a doplnková výbava) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
Jednotlivé sumy pre ekonomickú a technickú spôsobilosť nájdu záujemcovia v súťažných podkladoch. Rezort vyžaduje aj zloženie zábezpeky pre jednotlivé časti zákazky.