Orange chce zintenzívniť digitálnu transformáciu a pokračovať v zlepšovaní zákazníckej skúsenosti

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Orange
Foto: ilustračné, SITA/Marián Peiger

Spoločnosť Orange Slovensko, a. s., sa chce v roku 2023 zamerať najmä na zlepšenie zákazníckej skúsenosti naprieč všetkými kanálmi, zintenzívnenie digitálnej transformácie a pokračovanie rozvíjania nových oblastí, vrátane informačných a komunikačných technológií a internetu vecí.

Využívanie solárnych 5G kamier

Vzhľadom na čoraz väčšiu potrebu zákazníkov na kvalitu a dostupnosť internetového pripojenia, či už mobilného alebo pevného, bude kľúčovou prioritou pre operátorov práve táto téma. Dlhodobo preto investujeme do infraštruktúry, bezpečnosti a kapacity siete,“ uviedla pre agentúru SITA hovorkyňa Orange Slovensko Alexandra Piskunová.

Tento rok bude na Slovensku aj rokom 5G s nárastom pokrytia, ale aj reálnych aplikácií tejto technológie v praxi, spočiatku najmä z pohľadu biznisových klientov. Orange má aktuálne rozpracovaných viacero prípadových štúdií s veľkými zákazníkmi, napríklad na využitie solárnych 5G kamier s umelou inteligenciou vo výrobných závodoch. Vlani v lete toto riešenie otestoval aj na hudobnom festivale.

Bezpečný digitálny priestor

S väčšou prítomnosťou zákazníkov v digitálnom priestore súvisia aj zvýšené nároky na bezpečnosť. Už to nie je len doména firiem, kybernetické hrozby sa týkajú aj bežných zákazníkov a začínajú si to stále viac uvedomovať. Aj preto budeme ďalej rozvíjať bezpečnostné prvky v našej sieti, v samotných produktoch, ale tiež v rovine edukácie detí a rodičov ako čeliť nástrahám na internete,“ dodala hovorkyňa operátora.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Alexandra Piskunová
Firmy a inštitúcie Orange Slovensko