BRATISLAVA 27. apríla (WBN/PR) – Po ani nie štvorročnej práci sa VOYAGE magazín zapísal medzi top desiatku svetových médií, ktoré sú mediálnym partnerom významného veľtrhu WTM Londýn 2011. Mediálna spolupráca s najvýznamnejším jesenným veľtrhom na svete posúva Voyage magazín a Slovensko na výslnie dovolenkových destinácií a nielen to!
Veľtrh WTM Londýn je jedným z najvýznamnejších a najprestížnejších medzinárodných veľtrhov cestovného ruchu na svete. Kontraktačný B2B veľtrh sa bude tento rok konať od 7. do 10. novembra a je určený výhradne pre profesionálov z oblasti cestovného ruchu. „WTM Londýn je doslova celosvetovým podujatím pre všetky sektory cestovného ruchu a počas štyroch dní ponúka bohatý sprievodný program odborných konferencií, seminárov, prezentácií a tlačových konferencií,“ uviedol šéfredaktor Marek Horečný.
Voyage magazín sa bude na výstave prezentovať v sektore médií, ktoré sú mediálnymi partnermi WTM Londýn 2011 a táto účasť prináša slovenským subjektom jedinečnú možnosť získať aktuálne informácie z diania a trendov v turizme. Výkonná riaditeľka Jana Budinská povedala že: „za najvýznamnejšie z bodov programu považuje Summit ministrov UNWTO a následnú tlačovú konferenciu, ktoré sa konajú druhý deň výstavy 8. novembra 2011. Na obidve podujatia máme prístup a považujem to za veľkú česť informovať o výsledkoch z týchto podujatí slovenskú odbornú verejnosť“ .
Členovia WTM 2011 Supporting Publications poskytujú cennú podporu v priebehu celého roka odborníkom v sektore v stratégii podpory účasti na WTM Londýn rovnako ako propagácii produktov.
Viac informácií nájdete na www.voyagemagazin.sk