Výmena chladničky za úsmev v logu má vystihnúť premenu z inštitúcie na rýchle peniaze na firmu ľudí, ktorí rozumejú zákazníkom.
Spoločnosť Home Credit mení svoje logo. Jedno z písmen v názve spoločnosti zastupuje smajlík, ktorý podľa vyjadrení spoločnosti odkazuje na ľudský prístup ku klientom. Nové logo odráža jednak zmeny v prístupe k zákazníkom, ako aj v produktovom portfóliu spoločnosti.
Nové logo:
Výmena chladničky za úsmev
V pôvodnom červenom obdĺžnikovom logu bol vedľa názvu spoločnosti symbol bielej chladničky, ktorý odkazoval na dostupnosť a rýchlosť získania spotrebiteľských úverov. „Trh sa v posledných rokoch výrazne zmenil a dnes sú rýchle a dostupné úvery štandardom. My v Home Credite sa preto stále viac zameriavame na budovanie vzťahov so zákazníkmi a inovácie. Oveľa širšie je tiež súčasné portfólio produktov. A preto sme chceli, aby aj naše logo správne vystihovalo dnešný Home Credit a jeho moderný a ľudský prístup k zákazníkom“, uviedla Jana Studničková, marketingová riaditeľka spoločnosti Home Credit.
Logo zavedú postupne
Nové logo začne Home Credit používať od 1. novembra na Slovensku a v Českej republike. Zavádzať ho bude postupne do všetkých svojich materiálov distribuovaných k zákazníkom. V roku 2017 sa spustí výmena loga v rámci celej skupiny Home Credit International.
O spoločnosti
Spoločnosť Home Credit Slovakia, ktorá pôsobí medzi poskytovateľmi spotrebiteľského financovania, vznikla v roku 1999. Spoločnosť ponúka pôžičky na mieste predaja, auto úvery, hotovostné pôžičky, kreditné karty, revolvingové pôžičky a spojenie pôžičiek. Je členom skupiny Home Credit. Najväčším akcionárom Home Credit BV je PPF Group NV s 88,62-percentným podielom.