V medziročnom porovnaní to predstavuje nárast o 9 %.
Poštová poisťovňa evidovala v roku 2015 za deväť mesiacov hrubé predpísané poistné v sume 8,7 mil. eur. V medziročnom porovnaní to predstavuje nárast o 9 %. „Očakávame, že rok 2015 ukončíme s lepšími hospodárskymi výsledkami ako v roku 2014. Za deväť mesiacov 2015 zaznamenala poisťovňa medziročný nárast počtu zmlúv o 180 %,“ uviedol generálny riaditeľ Poštovej poisťovne Peter Brudňák.
Poisťovňa plánuje užšiu spoluprácu s distribučnou sieťou
Pod medziročné nárasty sa podpisuje podľa Brudňáka vhodne nastavená stratégia zjednodušovania procesov a služieb. „Snažíme sa byť klientom čo najbližšie a poskytovať im vhodné poistné produkty,“ poznamenal Brudňák. Prioritou pre firmu je zrozumiteľné a transparentné portfólio produktov a čo najdostupnejšie služby. „Plánujeme užšiu spoluprácu s našou distribučnou sieťou, čo nás ešte viac priblíži k našim klientom,“ dodal Brudňák.
Bývalá Poisťovňa Tatra
Značka Poštovej poisťovne vznikla zápisom do obchodného registra 18. mája 2015. Avšak od októbra 1995 do polovice júna 2008 pôsobila pod názvom Poisťovňa Tatra. V máji 2008 získala 100-percentný podiel akcií poisťovne Poštová banka. Od 14. júna 2008 zmenila Poisťovňa Tatra obchodné meno na Poisťovňa Poštovej banky. Začiatkom roka 2015 Poštová banka a Slovenská pošta informovali, že preberajú nad poisťovňou spoločnú kontrolu a meno sa zmenilo na Poštovú poisťovňu.