BRATISLAVA 27. mája (WBN/PR) – Tento týždeň prebehla v médiách správa o úspechu jednej slovenskej vodky v medzinárodnej súťaži United Vodka v Cannes, ktorá nebola celkom úplná. V tomto 11. ročníku získali ocenenia aj ďalšie dve slovenské firmy a jednou z nich bola spoločnosť KARLOFF, s.r.o. Do súťaže prihlásila tri produkty a všetky tri boli aj ocenené:
– KARLOFF CONTINUUM PREMIUM VODKA 40% získala taktiež zlatú medailu za kvalitu
– KARLOFF TATRATEA 52% ORIGINAL získal dve ocenenia – striebornú medailu za kvalitu a zlatú medailu za dizajn!
– SUAVE MARZIPAN LIQUEUR 25% získal striebornú medailu.
Počtom získaných medailí bola spoločnosť KARLOFF s.r.o. jednou z najúspešnejších firiem v tomto ročníku 2011.
„Súťaž United Vodka je špecializovaná hlavne na vodky a svoje produkty do nej prihlasujú prevažne producenti z bývalého Sovietskeho zväzu. Práve z tohto dôvodu sme do tejto súťaže prihlásili KARLOFF CONTINUUM PREMIUM VODKU, pretože sme chceli získať reálny názor od ruských odborníkov. Získanie zlatého ocenenia v tejto súťaži je opätovným potvrdením vynikajúcich kvalít našej prémiovej vodky CONTINUUM,“ uviedol Ing. Ján Semaňák, riaditeľ spoločnosti KARLOFF, s.r.o..
Aj keď v súťaži dominovali vodky, ktorých je neúrekom, nakoniec na slávnostnom ceremoniáli odovzdávania cien sa najväčšiemu záujmu tešil TATRATEA 52% ORIGINAL, pretože je jedinečný.
Viac info – www.karloff.sk