BRATISLAVA 11. februára (WBN/PR) – Slovenská pošta, a. s., vychádza v ústrety svojim zákazníkom, a preto zavádza ďalší projekt na zlepšenie klientskeho komfortu. Po prvej Non-stop pošte, ktorú úspešne prevádzkuje 24 hodín denne (s výnimkou technických prestávok) už od roku 2009 na Tomášikovej ulici v Bratislave, spúšťa ďalší pilotný projekt.
V Bratislave a v blízkom okolí predĺži Slovenská pošta v priebehu najbližších mesiacov otváracie hodiny na vybraných 27 poštách až do 19 – tej hodiny minimálne jeden deň v týždni. Zmeny začína zavádzať už teraz, posledná pošta predĺži svoje hodiny pre verejnosť od 1. júna.
„Uvedomujeme si, že časť našich zákazníkov má problém najmä s vyzdvihnutím oznámených zásielok, hlavne ak pracujú v inom meste či obci ako sídli ich dodávacia pošta. Predĺženými otváracími hodinami sa im snažíme uľahčiť prístup k našim službám. Preto sme na poštách predĺžili otváracie hodiny minimálne na jeden pracovný deň do 19-tej hodiny a nebudeme naše služby poskytovať v čase, kedy sú vyťažené najmenej – teda v čase okolo obeda. Avšak na tých poštách, kde bol zvýšený zákaznícky záujem sme v niektoré dni nechali pošty otvorené aj v tomto čase,“ uviedla hovorkyňa Slovenskej pošty Mária Hromadová.
Zákazníci môžu otváracie hodiny na svojej pošte zistiť na internetovej stránke posta.sk v sekcii otváracie hodiny, prípadne na výveske na každej pošte, ako aj na bezplatnej zákazníckej linke Slovenskej pošty 0800 122 413.
Slovenská pošta na základe zhodnotenia výsledkov tohto projektu zváži zmeny otváracích hodín aj v iných mestách. Otváracie hodiny však mení individuálne aj v prípade reálneho záujmu zo strany miestnych samospráv či väčšiny obyvateľstva.
O spoločnosti
Slovenská pošta vznikla 1. januára 1993 a začiatkom októbra 2004 sa pretransformovala na akciovú spoločnosť so 100-percentnou účasťou štátu. Od svojho vzniku hospodári samostatne a nedostáva dotácie zo štátneho rozpočtu. Ratingová agentúra Moody’s udelila Slovenskej pošte už tretí rok za sebou rating úverového rizika na úrovni Aaa.sk, čo je najvyššia možná úroveň. V roku 2008 spoločnosť získala aj certifikáty, ktoré potvrdzujú zavedenie a udržiavanie systému manažérstva kvality a systému environmentálneho manažérstva, zodpovedajúce požiadavkám normy STN EN ISO 9001: 2001a STN EN ISO 14001:2005. Spoločnosť je taktiež držiteľom prestížnej ceny HR Gold za inovatívny projekt v personalistike.