BRATISLAVA 5. februára (WBN/PR) – Spoločnosť Sony predstavuje novú posilu na pozícii Brand Communication Specialist. Stala sa ňou Soňa Uhrová, ktorá do Sony prišla z českej pobočky spoločnosti Huawei, kde bola zodpovedná za marketingové aktivity a uvedenie nových produktov na český trh pod touto značkou. V uplynulých rokoch sa venovala predovšetkým komunikácii značiek z oblasti consumer segmentu a telekomunikácií, dlhodobo sa starala o klientov Nokia, Sony Czech, Epson Europe, Hewlett-Packard či
T-Mobile.
V Sony je zodpovedná za komunikáciu značky, marketingové aktivity, PR a komunikáciu na sociálnych sieťach.
Soňa Uhrová je absolventkou Univerzity Palackého v Olomouci, plynule hovorí anglicky a nemecky, vo voľnom čase rada číta, cestuje a dlhodobo sa venuje výtvarnému umeniu.
O spoločnosti Sony:
Sony je popredný celosvetový inovátor v oblasti výrobkov audio, video, komunikačných a informačných technológií určených pre súkromných spotrebiteľov i pre profesionálne trhy. Meno Sony má dobrý zvuk vďaka audiovizuálnym výrobkom ako je televízor BRAVIA™ LCD s vysokým rozlíšením (HD), digitálny fotoaparát Cyber-shot™, kamkordér Handycam®, digitálna zrkadlovka „α“ („Alfa“) alebo MP3 prehrávač Walkman®, ďalej osobné počítače VAIO™ a profesionálne HD vysielacie zariadenia, ktoré využíva najmä technológiu XDCAM® HD. Spoločnosť ponúka v oblasti vysokého rozlíšenia kompletný hodnotový reťazec a vďaka svojej činnosti na poli spotrebnej elektroniky, hudby, záznamu a prenášania obrazu, hier a online zariadení je Sony jednou z popredných svetových značiek pre digitálnu zábavu. Po celom svete zamestnáva viac ako 170 000 pracovníkov.