BRATISLAVA 8. júla (WEBNOVINY) – Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) nasadila do ruského Rádia Chanson 80 propagačných spotov a päť relácií zameraných na zviditeľnenie slovenských turistických atrakcií.
Za trojtýždňovú letnú kampaň SACR zaplatila 15 700 eur.
Ako pre agentúru SITA uviedla manažérka agentúry pre komunikáciu a PR aktivity Zuzana Nemcová, Slovensko dostalo na propagáciu zľavu 70 %.
Rodiny s deťmi a mladých aktívnych ľudí lákajú relácie o prírodných krásach a kultúrnych pamiatkach. Poslucháči sa tiež dozvedia o možnostiach športového vyžitia, kultúrnych podujatiach a festivaloch. Bez zmienky neostanú ani tradičné špeciality slovenskej kuchyne.
Rádio si naladí denne 5 miliónov ľudí. Okrem Moskvy vysiela aj v ďalších 600 ruských mestách na celom území, počúvajú ho aj na Ukrajine, v Kazachstane a Moldavsku.