BRATISLAVA 29. októbra (WEBNOVINY) – Celoslovenská kampaň s názvom Lacné šteniatka má poukázať na veľmi rozšírený jav u nás, ktorým je množenie psov a týranie zvierat.
Ako ďalej agentúru SITA informovala šéfka občianskeho združenia Majme srdce Magda Fülöpová, hlavnou myšlienkou kampane je pomenovať a poukázať na praktiky ľudí, ktorí za účelom obohatenia sa týrajú zvieratá.
„Tiež chceme zviditeľniť problematiku túlavých zvierat,“ dodala.
Súčasťou kampane je aj prvý slovenský videoklip a skladba s názvom Nestrácajme hodnoty, v ktorom sa podľa jej slov hlavní aktéri spojili, aby sa stali hlasom tých, čo hovoriť nevedia. Celoslovenskú kampaň Lacné šteniatka pripravilo občianske združenie Majme srdce v spolupráci so združeniami Pes v núdzi a Psia duša.
Obrazom: Známe tváre sa spojili, aby pomohli dobrej veci
Charitatívne akcie podobného zamerania často podľa Fülöpovej podporujú známe tváre, umelci a osobnosti. V tejto kampani sa spojili DNA, Šegi 100 a Mišo Biely, aby skladbou Nestrácajme hodnoty oslovili ľudí v mene dobrej veci.
„Chceli sme podporiť dobrú vec, keďže sme aj sami zapojení do tejto problematiky. Chceli sme, aby sa s ňou oboznámilo čo najviac ľudí a keďže muzikou na to máme dosah, nahrali sme túto pesničku,“ informoval raper DNA. Pod vznik skladby s názvom Nestrácajme hodnoty sa podpísal aj producent G-bod a gitarista Milan Medek.
Video: Organizátori kampane nakrútili aj videoklip