BRATISLAVA 15. mája (WBN/PR) – Slovensko pozná najlepších blogerov v krajine. Vyhlásenie oficiálnych výsledkov celonárodnej súťaže Bloger roka 2014 sa uskutočnilo 14. mája v hoteli ARCADIA Bratislava*****. Počas galavečera boli udelené tituly BLOGER ROKA 2014® v ôsmich kategóriách. Organizátorom súťaže je PR agentúra MEDIA IN.
Do projektu Bloger roka, ktorý na Slovensku odštartoval 1. marca 2015 sa prihlásilo viac ako 800 blogerov, avšak len 510 blogerov z nich splnilo podmienky súťaže a postúpili do semifinále, kde mala široká verejnosť prostredníctvom stránky www.blogerroka.sk možnosť za nich zahlasovať a posunúť ich ďalej do finále. Finále prebehlo od 20. apríla do 10. mája a počas tohto obdobia odborná porota hodnotila 40 blogov, tj. 5 blogov z každej súťažnej kategórie, ktoré získali najvyšší počet získaných hlasov.
„Prvý ročník celonárodnej súťaže BLOGER ROKA 2014 naplnil všetky naše očakávania. Do projektu sa zapojili blogeri zo všetkých regiónov Slovenska, a taktiež z Českej republiky, USA, Veľkej Británie či Rakúska, kde slovenskí blogeri momentálne pôsobia. Je to výnimočná udalosť na poli mediálnej komunikácii, ktorá si zaslúži výnimočnú pozornosť. Podarilo sa nám nielen zmapovať výkon blogerov, ale i vytvoriť ich jedinečnú platformu a prezentovať široké spektrum blogerských príspevkov v kategóriách: Cestovanie, Gastronómia, Ekonomika, spoločnosť & biznis, Informačné technológie & inovácie, Krása & zdravý životný štýl, Móda, Život, umenie & kultúra a Najlepší blogerský príspevok 2014,“ uviedla Zuzana Lacová z PR agentúry MEDIA IN, organizátor súťaže BLOGER ROKA 2014.
Maximálny počet hlasov, ktoré odborná porota mohla udeliť blogerom bolo 440 bodov pre kategórie Gastronómia a Krása & zdravý životný štýl. Práve tieto dve kategórie hodnotili aj odborníci s medzinárodným uznaním. Gastronómiu hodnotil Martin Korbelič, Executive Chef MEDUSA GROUP. Kategóriu Krása & zdravý životný štýl ohodnotila Lucia „Lucid“ Sládečková, ktorá získala prívlastok „Kráľovná šminiek“. Maximálny počet bodov pre ostatné kategórie je 400. Výnimkou bola kategória Najlepší blogerský príspevok, kde maximálny počet mohol dosiahnuť 100 bodov.
Kto sa stal víťazom jednotlivých kategórií?
Slávnostné odovzdávanie cien sa uskutočnilo za prítomnosti viac ako 90 hostí a médií dňa 14. mája 2015 v štýlovom boutique hoteli ARCADIA Bratislava*****. Galavečerom sprevádzala hostí Kristína Farkašová, ktorá sa ako jedna finalistov, postavila na 2. stupeň víťazov v kategórii Život, umenie & kultúra. Slávnostné udeľovanie cien bolo možné sledovať naživo prostredníctvom Facebook Live Chat.
„Som veľmi rád, že vďaka projektu Bloger roka môžem podporiť cestovateľské zážitky a sprostredkovať širokej verejnosti príchuť cestovania po celom svete. Široká ponuka dovolenkových destinácií na stránkach travel.sk je určená milovníkom dobrodružstiev či oddychu pri mori, ktorí radi spoznávajú čaro a krásu všetkých kútov sveta. Veľkým lákadlom na tohtoročnú dovolenkovú sezónu je široký výber destinácií a možnosti exotických zájazdov s odletmi priamo z Viedne cez portál www.reisen.sk, ktoré splnia i tie najnáročnejšie požiadavky zákazníkov,“ uviedol Anton Michalica, hlavný partner projektu a konateľ cestovnej agentúry Travel.Sk.
• Ekonomika, spoločnosť a biznis – víťazom sa stal spomedzi 36 nominácií blog Hľadači pokladov, ktorý získal 275 bodov.
• Gastronómia – Zaujímavosťou je, že táto kategória sa zaradila na prvé miesto v počte získaných lajkov. Víťazom sa stal blog Terapia jedlom, ktorý získal 347 bodov.
• Informačné technológie & inovácie – nominovaných bolo 25 blogov. Víťazom sa stal blog Be visible, ktorý získal 314 bodov.
• Krása & zdravý životný štýl – Víťazom sa stal blog Akadémia krásy, ktorý získal 319 bodov.
• Móda – nominácií bolo 84 blogov. Víťazom sa stal blog LAPKINN, ktorý získal 320 bodov.
• Život, umenie & kultúra – Do kategórie sa nominovalo 87 blogov. Víťazom sa stal blog LifeReset, ktorý získal 306 bodov.
• Špeciálna kategória pod názvom Najlepší blogerský príspevok 2014 – Do kategórie sa nominovalo 34 blogov. Víťazom sa stal blog Neznáma Ukrajina: reportáž písaná pod šibenicou, ktorý získal 79 bodov (max. počet je 100 bodov).
BLOGER ROKA 2014 získal uznanie partnerov
Hlavným partnerom projektu Bloger roka 2014 sa stala cestovná agentúra Travel.Sk a partnermi projektu sú minerálna voda GEMERKA, ktorá vďaka svojmu zloženiu patrí medzi unikátne prírodné dedičstvo. Nesie v sebe ideálny obsah magnézia a vápnika v optimálnom pomere 1:3 pre ich najefektívnejšie vstrebávanie. Udržiava organizmus v rovnováhe a pomáha tak zvládať každodenný stres a únavu. Ďalšími partnermi sú spoločnosti AVON, Adidas, ANRAcar – predajca a servis značky NISSAN, Bubbleology, J&T Banka, Lindex, MasterCard, McArthurGlen Designer Outlet, Orange, UNIMEDIA, Fun rádio, Zoznam.sk, PC Revue, časopis F.O.O.D. a La Femme. Kreatívnu podporu projektu zabezpečil ROLAND TORSTEN ADVERTISING.
„Projekt Bloger roka 2014 je na Slovensku jedinečný vďaka širokému záberu tém blogerov. Príležitosť stať sa partnerom nás oslovila, pretože radi podporujeme talentovaných ľudí a celospoločneské projekty. Teší nás, že v projekte Bloger roka 2014 sme sa stali garantom nám najbližšej kategórie Ekonomika, spoločnosť & biznis,” uviedla Linda Gáliková, PR manažérka J&T Banky.
BLOGER ROKA bude mať svoje pokračovanie
„Máme za sebou prvý ročník udeľovania cien najlepším blogerom na Slovensku. Veľmi sa teším celému priebehu súťaže, pozitívnym reakciám blogerov i samotných partnerov, ktorí ocenili možnosť vytvoriť si svoj vlastný príbeh na poli komunikácie. Sme si vedomí, že projekt Bloger roka silno zarezonoval na mediálnom trhu. Budúci rok, v čase kedy sa bude konať druhý ročník súťaže, nás čaká obhajoba. Už teraz sa teším na nové výzvy a inovatívne prvky, ktoré dopomôžu zintenzívniť zážitok z jedinečného príbehu Bloger roka,“ uviedla Zuzana Lacová z PR agentúry MEDIA IN, organizátor súťaže BLOGER ROKA.