Ak by bolo Slovensko hotelom, tak 5-hviezdičkovým !

Bratislava, 16. 12. 2016 – Ak by bolo Slovensko hotelom, za mimoriadne úspešný rok 2016, by sme mu udelili maximálny počet 5 hviezdičiek. Rozhodli tak respondenti v rámci prvého ročníka najrozsiahlejšieho výskumu verejnej mienky o Slovensku a o roku 2016. Darilo sa nám v športe, ekonomike, ale tiež v cestovnom ruchu. Slováci sú zároveň hrdí na svoje osobnosti, domácu kuchyňu, či na slovenské produkty. Výskum, v rámci ktorého viac ako 2000 respondentov „hviezdičkovalo“ Slovensko, zrealizovala marketingová agentúra MW Promotion.

ŠIESTY ROČNÍK ŠTUDENTSKÉHO BEHU ÚSPEŠNE ZA NAMI

Študentský beh pri príležitosti Medzinárodného dňa študentov zorganizovala pre novembrových bežcov agentúra Quinta Essentia. V nedeľu 13.11.2016 sa na štart behu v Mlynskej doline pred internátom Ľ. Štúra postavilo celkom 310 bežcov.