Dankov návrh na zrušenie diaľničných známok je extrémny predvolebný populizmus, ktorý nemá obdobu v celej Európe, myslí si dopravný expert Peter Sádovský zo strany Za ľudí.
Slovenské čerpacie stanice budú podľa Jozefa Drahovského ponúkať 95-oktánový benzín označovaný aj E5 pokiaľ bude po ňom dopyt, respektíve pokiaľ ho nezakáže štát.
Infraštruktúra na južnom Slovensku zostala zabudnutá na niekoľko desiatok rokov. Keďže pozornosť predchádzajúcich vlád a šéfov rezortov dopravy sa upierala na diaľničné spojenie medzi Bratislavou a Košicami, dnes tu máme zanedbané železnice a nedobudované trate v kľúčových regiónoch.
Poddimenzovaná infraštruktúra na juhu Slovenska si postupne vyberá svoju daň. Prejazdu južnou časťou Slovenska sa nevyhýbajú iba Slováci, ale aj dopravcovia či tranzitné spoločnosti. V prípade, že by bola vybudovaná infraštruktúra, tento kraj by s najväčšou pravdepodobnosťou prekvital a nemal by núdzu o investície.