Dankov návrh na zrušenie diaľničných známok je extrémny predvolebný populizmus, ktorý nemá obdobu v celej Európe, myslí si dopravný expert Peter Sádovský zo strany Za ľudí.
Infraštruktúra na južnom Slovensku zostala zabudnutá na niekoľko desiatok rokov. Keďže pozornosť predchádzajúcich vlád a šéfov rezortov dopravy sa upierala na diaľničné spojenie medzi Bratislavou a Košicami, dnes tu máme zanedbané železnice a nedobudované trate v kľúčových regiónoch.
Slovenské čerpacie stanice budú podľa Jozefa Drahovského ponúkať 95-oktánový benzín označovaný aj E5 pokiaľ bude po ňom dopyt, respektíve pokiaľ ho nezakáže štát.
Poddimenzovaná infraštruktúra na juhu Slovenska si postupne vyberá svoju daň. Prejazdu južnou časťou Slovenska sa nevyhýbajú iba Slováci, ale aj dopravcovia či tranzitné spoločnosti. V prípade, že by bola vybudovaná infraštruktúra, tento kraj by s najväčšou pravdepodobnosťou prekvital a nemal by núdzu o investície.