Najlepšie komunikujúcou inštitúciou je Lidl

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA 2016

.

Hodnotenie komunikácie inštitúcií vychádzalo z reprezentatívneho kvantitatívneho prieskumu realizovaného prieskumnou spoločnosťou MEDIAN SK. Terénne práce prebiehali kontinuálne v období január – september 2016 na vzorke 9 000 respondentov. Ocenenia boli udelené prvým trom spoločnostiam z piatich nominovaných, ktorých komunikáciu určili výsledky prieskumu ako najlepšiu v jednotlivých kategóriách: Bankovníctvo, Poisťovníctvo, Telekomunikácie a Obchodné reťazce.

V kategórii Bankovníctvo bola na základe výsledkov prieskumu za rok 2016 vyhodnotená ako najlepšie komunikujúca inštitúcia VÚB banka. „Ocenenie komunikácie so zákazníkmi si veľmi ceníme a ďakujeme. Vo VÚB banke veríme, že otvorená a transparentná komunikácia je dôležitá a podstatná pre naše podnikanie a pre dobrý vzťah s našimi klientmi,“ povedala Martina Hrivnáková, riaditeľka korporátnej a marketingovej komunikácie VÚB banky.

Výsledky prieskumu MEDIAN SK:

Kategória BANKOVNÍCTVO

1. Všeobecná úverová banka, a.s.

2. Slovenská sporiteľňa, a.s.

3. Poštová banka, a.s.

Kategória POISŤOVNÍCTVO

1. Allianz – Slovenská poisťovňa, a.s.

2. KOOPERATIVA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group

3. NN Životná poisťovňa, a.s.

Kategória TELEKOMUNIKÁCIE:

1. Orange Slovensko, a.s.

2. O2 Slovakia, s.r.o.

3. Slovak Telekom, a.s.

Kategória OBCHODNÉ REŤAZCE:

1. Lidl Slovenská republika, v.o.s.

2. Kaufland Slovenská republika, v.o.s.

3. COOP Jednota Slovensko, spotrebné družstvo

Verejnosť mala možnosť hlasovať od 12. septembra do 12 októbra 2016 na webe www.cenyhermes.sk za inštitúciu, s ktorou má najlepšie osobné skúsenosti z oblasti komunikácie. Do hlasovania verejnosti sa zapojilo celkovo 23 179 ľudí.

HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA 2016
Foto: HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA 2016

LIDL opäť potvrdil, že je jednotkou na trhu a stal sa víťazom hlasovania verejnosti nielen v kategórii Obchodné reťazce, ale aj absolútnym víťazom hlasovania verejnosti za všetky hodnotené kategórie spolu. „Tešíme sa každému ziskanému oceneniu. Obzvlášť cenné sú však tie, ktoré sme získali na základe hlasov našich zákazníkov. Práve oni nám totiž každý deň udeľujú vysvedčenie a rozhodujú o našom úspechu. Otvorená, dôveryhodná a obojstranná komunikácia so zákazníkmi je pre nás kľúčová, snažíme sa čo najrýchlejšie reagovať na ich podnety. Sme radi, že sa nám podarilo vybudovať skutočne úprimný vzťah s našimi zákazníkmi. Toto ocenenie patrí rovnako im ako nám,” povedal Tomáš Bezák, vedúci oddelenia komunikácie Lidl Slovenská republika, v.o.s.

Výsledky hlasovania verejnosti:

CENA VEREJNOSTI

Kategória BANKOVNÍCTVO:

Slovenská sporiteľňa, a.s.

Kategória POISŤOVNÍCTVO:

ČSOB Poistovňa, a.s.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať