Modré z neba podľa Markízy stálicou na televíznom nebi

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
IFA 2010 - Panasonic
Panasonic to s 3D televízormi myslí naozaj vážne. Foto: Martin Kamenický

BRATISLAVA 2. decembra (WEBNOVINY) – Modré z neba v stredu sledovalo viac ako 800-tisíc divákov nad 12 rokov (17/41,5 percenta), v skupine 12 až 54 dosiahli tentokrát aj kontroverzné príbehy relácie hodnoty 13,6/40,5 percenta. Relácia sa tak stala najsledovanejším programom dňa. Ako informovalo PR oddelenie TV Markíza, program sledovali najmä ženy 12 až 34, čo predstavuje share 46,6 percenta.

Zo spravodajských formátov sa okrem hlavných večerných Televíznych novín darilo popoludňajšiemu spravodajstvu. Prvé televízne noviny dosiahli včera siedmy najvyšší share v roku 2010 (47,7 percenta), dodáva Markíza.

TV JOJ zatiaľ o sledovanosti stredajších programov neinformovala.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie TV Markíza