MARKÍZA: Prime time bol najlepší od januára 2010

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Televízia, Markíza
TV Markíza Foto: ilustračné foto SITA/Nina Bednáriková

BRATISLAVA 2. februára (WEBNOVINY) – Takmer milión 120 tisíc divákov 12+ v utorok sledovalo ďalšie príbehy romantického seriálu Tisíc a jedna noc. Podiel včerajšej druhej časti dosiahol v rovnakej cieľovej skupine rekordnú hodnotu 55,7 percenta, najviac pozornosti jej však venovali ženy 12+ so share 63,4 percenta. Obe časti tak boli absolútnym lídrom trhu a v čase svojho vysielania hodnotou podielu predstihli konkurenciu o takmer 40 percent, uviedlo PR oddelenie Markízy.

Bezmála 980 tisíc divákov 12+ včera sledovalo Televízne noviny, ktoré dosiahli hodnoty 20,6/50,3 percenta (14,5/46,1 percenta v 12 až 54). Športové noviny s počtom 802 tisíc divákov 12+ mali v utorok hodnoty 16,9/39,3 percenta, pričom najväčšími športovými fanúšikmi sú mladí ľudia vo veku 12 až 34 rokov (shr 43,7 percenta). Nočné Televízne noviny dosiahli hodnoty 14,9/47% (12+) a sledovalo ich 706 tisíc divákov.

Markíza včera dosiahla celodenný podiel 36,4 percenta (12 až 54), podiel v prime time sa vyšplhal na 43,3 percenta, u divákov 12+ až na 48,3 percenta a tým dosiahol najvyššiu hodnotu prime time od januára 2010, informovalo PR oddelenie TV Markíza.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie TV Markíza