Dobre zvolená reklamná stratégia sa dokáže postarať o veľký úspech – o to viac, keď je zameraná na dobrú vec. Vedecké múzeum Science World v kanadskom Vancouveri sa rozhodlo vzbudiť u detí aj dospelých väčší záujem o vedu a v spolupráci s reklamnou agentúrou Rethink Canada vytvorilo sériu originálnych bilboardov.
Tie v Kanade upozorňujú na stále i dočasné výstavy, ktoré múzeum usporadúva a niektoré z nich sa spájajú so zaujímavými príbehmi. Na poslednú výstavu s názvom Treasure! (Poklad) vytvorila Rethink Canada obrovský bilboard, ktorý bol celý pokrytý pravými dvojkarátovými diamantmi. Múzeum preto zamestnalo dvoch ľudí, ktorí strážili bilboard 24 hodín denne.
Ďalšie kreatívne reklamy obsahovali zaujímavé fakty spojené s fotografiami či priestorovými inštaláciami, ktoré vyvolávali úsmev na tvári i chuť dozvedieť sa viac. Presvedčte sa sami vo fotogalérii.
www.boredpanda.com