BRATISLAVA 30. marca (WBN/PR) – Už 9. apríla 2010 vystúpi v bratislavskej Expo Aréne trojnásobný držiteľ ocenenia najlepší DJ sveta a producent Armin van Buuren. Na Slovensko prichádza osláviť narodeniny a uviesť 450-tu epizódu svojej rádiovej show „A State of Trance“. Jeho vystúpenie patrí do programu značky Heineken podporujúceho najmä elektronickú hudbu a klubovú scénu – Heineken Music.
Heineken Music už na Slovensku podporil niekoľko zaujímavých hudobných eventov. Za zmienku určite stojí vystúpenie známeho DJ-a Tiesto, bratislavský hudobný festival Uprising či festival Download, Heineken Music podporuje aj vystúpenia svetových Ibiza DJ-ov a zaujímavý je aj slovenský projekt Le Grande House. Vystúpenie Armina van Buuren bude určite patriť k tým najzaujímavejším.
„A State of Trance“ – 450-ta epizóda na Slovensku
Armin van Buuren prichádza na Slovensko uviesť 450-tu epizódu svojej rádiovej show „A State of Trance“. Je to hudobná show, ktorá má počúvanosť 10 miliónov poslucháčov, a je vysielaná viac ako 40-timi stanicami na celom svete v 26 krajinách. „A State of Trance“ bude vo veľkom oslavovať 450-te vysielanie len v štyroch mestách sveta. Tú česť budú mať kanadské Toronto, New York, Bratislava a poľská Wroclav.
Heineken Music podporuje najlepšiu zábavu
Medzinárodná značka Heineken s programom Heineken Music na celom svete podporuje hudobné festivaly, vystúpenia a tanečné podujatia so svetovými DJ-ami a hviezdami hudobného neba elektronickej a klubovej scény. “ V rámci dnešnej hudobnej scény sa neustále niečo deje. Vyhľadávame vždy niečo výnimočné, čo vie ľuďom priniesť veľa zábavy a skvelé zážitky. Prostredníctvom Heineken Music programu sa snažíme ľuďom práve takéto nezabudnuteľné hudobné momenty poskytnúť. Myslím, že každý, kto má rád trance a špičkovú klubovú scénu, si príde pri Arminovi skutočne na svoje,“ hovorí Michal Sivko, brand manager značky Heineken v spoločnosti Heineken Slovensko. Vystúpenie Armina van Buuren je určite jedným z najväčších hudobných eventov v oblasti elektronickej hudby tohto roku na Slovensku. Show sa začína v piatok 9. apríla o 21.00 hod. a vstupenky sú v predaji v sieti Ticketportal.
Heineken Slovensko je viac ako 10 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom takmer 45 %. Heineken Slovensko a.s. je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – Heineken N.V. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, Heineken na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň, Kelt, Martiner a Gemer, ako i niektoré známe zahraničné značky – Krušovice, Starobrno a Desperados.
Okrem investícií do pivovaru, Heineken vybudoval v Hurbanove aj najväčšiu sladovňu v strednej a východnej Európe. Celkové investície dosiahli výšku približne 216 mil. EUR, čo tvorí zhruba 70% celkových investícií v odvetví. Podľa Trend Top 2009 je Heineken Slovensko najväčšou potravinárskou spoločnosťou na Slovensku.
Kontaktná osoba pre médiá: Hana Šimková, Manažér pre vonkajšie vzťahy, Heineken Slovensko a.s., hana.simkova@heineken.com, www.heinekenslovensko.sk