Automobilka 3. novembra uviedla, že problémy s emisiami oxidu uhličitého sa týkajú 800 tis. prevažne naftových vozidiel s tým, že problémy s týmito emisiami majú aj niektoré modely s benzínovým motorom s objemom 1,4 litra. Problémy s emisiami však majú aj ďalšie benzínové motory.
Cieľom spoločnosti je zvýšiť tlak na tých zamestnancov, ktorí o škandále majú informácie, no boja sa, že prídu o prácu, ak tieto informácie vyplávajú na povrch.
Ratingové hodnotenie bolo zmenené, lebo spoločnosť so nepostrehnutým či neopraveným škandálom takých rozmerov, nevyhovuje podmienkam na rating kategórie A.
Predstavitelia spoločnosti Volkswagen Slovakia uistili ministra práce Jána Richtera, že pokračujú v napĺňaní svojich plánov a hľadaní dostatočného množstva kvalifikovaných zamestnancov.
Nemecká automobilka Volkswagen v utorok priznala, že okrem škandálu inštalovania softvéru na falšovanie skutočnej úrovne emisií oxidu dusíka, niektoré motory vykazujú nezrovnalosti pri emisiách oxidu uhličitého.