Úrad pre verejné obstarávanie udelil stavebnej spoločnosti Váhostav – SK pokutu za nesprávne údaje v registri konečných užívateľov výhod, čiže reálnych vlastníkov firiem.
V prvom roku prevádzky na tomto úseku by mala intenzita dopravy dosiahnuť priemerne zhruba 12-tisíc vozidiel denne, po desiatich rokoch by mala vzrásť na 21-tisíc áut.
Naďalej platí aj aktuálny zmluvný termín ukončenia stavby D1 Hubová – Ivachnová s tunelom Čebrať koncom roka 2023. Pôvodne mala byť dokončená v roku 2017.
Národná diaľničná spoločnosť sa so zhotoviteľom zatiaľ nedohodla na konečnej cene stavebných prác, nateraz platí termín ich dokončenia do konca roka 2023.
Minister dopravy a výstavby Andrej Doležal priznal, že pri výstavbe úseku D1 Hubová – Ivachnová je právny a finančný problém, ktorý sa snažia riešiť so zhotoviteľom.