Jourová zároveň pokarhala Twitter za to, že od dobrovoľného kódexu odstúpil len niekoľko mesiacov pred nadobudnutím účinnosti zákona o digitálnych službách.
Elon Musk prvý raz spustil Twitter Blue v novembri a tým, že modrú značku mohol dostať každý, kto zaplatil, spočiatku spôsobil zmätok, keďže mnohí ľudia sa začali vydávať za veľké značky a firmy.
Zlikvidované oddelenie sa venovalo boju proti „informačným operáciám“, koordinovaným kampaniam krajín ako Rusko, Čína alebo Irán, ktorých cieľom je ovplyvňovanie verejnej mienky a narúšanie demokracie.
Analytik pripomína, že keď Elon Musk prevzal Twitter, tvrdil, že tam chce vrátiť slobodu prejavu a jeho cieľom nie je zarábať. Súčasné pravidlá Twitteru sa však týmto ideálom veľmi vzďaľujú.
Musk v roku 2018 na mikroblogovacej sieti Twitter uviedol, že má zabezpečené financie na to, aby Tesla bola jeho súkromnou firmou, ale transakcia sa potom nezrealizovala.