Bývalý poslanec Miroslav Ivan hovorí, že každé zadlženie by aj tak musel v prípade nutnosti sanovať štát. Všetky spoločnosti podľa neho potrebujú schopných manažérov.
V opravách a údržbe infraštruktúry je priam kritická situácia. Generálny riaditeľ Výskumného ústavu dopravného Ľubomír Palčák považuje preto za dôležité každé riešenie, na ktorom bude politická zhoda.
Slovenská správa ciest použila na opravu mosta peniaze Európskej únie cez Operačný program Integrovaná infraštruktúra, a to v rámci projektu modernizácie a rekonštrukcie mostov na cestách prvej triedy v Nitrianskom a Trnavskom kraji.
Slovenská správa ciest uviedla, že uchádzači účelovo znova napadli podmienky súťaže a tak bola nútená opäť predložiť celú dokumentáciu na kontrolu Úradu pre verejné obstarávanie.
Slovenská správa ciest mala v priebehu tohto roka zrekonštruovať cesty I. triedy za 50-miliónov eur, ktoré dostala od ministerstva financií nad rámec rozpočtu. Už dnes je však jasné, že sa za tieto peniaze do konca roka nestihne opraviť ani kilometer vozoviek .
Výstavbu cestnej siete podľa riaditeľa Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Rastislava Cenkého viac ovplyvňujú politici a málo odborníci. Za druhý veľký problém považuje neodborné a politické nominácie do vedení štátnych podnikov.