NDS nedávno informovala, že zhotoviteľ D1 s tunelom Višňové je naďalej povinný pokračovať vo výstavbe, nemá právo prerušiť práce a plne zodpovedá za ich dokončenie.
Národná diaľničná spoločnosť prioritne pracuje na všetkých možnostiach a scenároch s jediným cieľom, a to čo najrýchlejšie sprevádzkovať úsek diaľnice D1 Lietavská Lúčka – Dubná Skala.
Poslanec Národnej rady SR a tieňový minister dopravy za OĽaNO Ján Marosz odhaduje, že v takom prípade úsek D1 Lietavská Lúčka – Višňové – Dubná Skala nebude slúžiť motoristom skôr ako v roku 2024.
V rámci zvyšovania bezpečnosti cestnej premávky diaľničiari tiež doplnili nové zvodidlá v dĺžke 18,9 km na úseku rýchlostnej cesty R2 Šaca – Poľov a na diaľnici D1 Poprad, Východ – Spišský Štvrtok, obnovili a opravili zvodidlá v dĺžke 10 km.
V súťaži na výstavbu úseku rýchlostnej cesty R2 Kriváň – Mýtna v dĺžke vyše deväť kilometrov predložili ponuky štyri združenia, ktoré tvorí spolu štrnásť firiem.