Mimoriadna schôdza Národnej rady SR, ktorej jediným bodom programu bol opozičný návrh na odvolanie ministra dopravy a výstavby Arpáda Érseka (Most-Híd).
Príčinou boli poruchy, nedostatok hnacích koľajových vozidiel či personálne dôvody. Železničná spoločnosť Slovensko v uvedenom období vypravila 90-tisíc vlakov.
Z pohľadu procesu EIA (posudzovanie vplyvov na životné prostredie) autori materiálu konštatovali neplnenie zhruba tretiny podmienok pre stavbu D4 Jarovce – Ivanka, sever.
Minister dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Árpád Érsek rozhodol nezvyšovať cenu diaľničných známok. Ministerstvo pôvodne uvažovalo o zvýšení ceny desaťdňových a tridsaťdňových diaľničných známok, ale európska norma to neumožňuje urobiť týmto spôsobom. Musela by sa zvýšiť aj cena celoročných známok.
Minister dopravy Roman Brecely na rokovaní so sociálnymi partnermi označil za jednu z najdôležitejších úloh rezortu v pripravovanom programovom vyhlásení vlády urýchlené budovanie diaľnic a rýchlostných ciest.