Od marca budú nákupy v predajniach Kaufland a Lidl ešte ekologickejšie a farebnejšie. V rámci stratégie trvalej udržateľnosti oba reťazce zavádzajú postupne do celej siete svojich predajní ekologický modrý pokladničný blok.
Skrýva sa za ňou história, tradície a je vyprodukovaná na našej domácej pôde. Presne tým je charakteristická nová privátna značka Slovenskô, ktorá je odteraz stálou súčasťou ponuky reťazca Lidl.
Skrýva sa za ňou história, tradície a je vyprodukovaná na našej domácej pôde. Presne tým je charakteristická nová privátna značka Slovenskô, ktorá je odteraz stálou súčasťou ponuky reťazca Lidl.
Podľa prieskumu trhu Slovenskej poľnohospodárskej a potravinárskej komory je podiel slovenského hydinového mäsa vo veľkých obchodných reťazcoch menší ako 50 %.