Od marca budú nákupy v predajniach Kaufland a Lidl ešte ekologickejšie a farebnejšie. V rámci stratégie trvalej udržateľnosti oba reťazce zavádzajú postupne do celej siete svojich predajní ekologický modrý pokladničný blok.
Prvý prípad nového koronavírusu na Slovensku potvrdili v piatok 6. 3. 2020. Odvtedy sme si museli zvyknúť na dodržiavanie prísnych hygienických opatrení a izolácie nielen od vonkajšieho sveta, ale i od najbližších, a práca a štúdium z domu sa stali samozrejmosťou.
Podľa prieskumu trhu Slovenskej poľnohospodárskej a potravinárskej komory je podiel slovenského hydinového mäsa vo veľkých obchodných reťazcoch menší ako 50 %.
Obchodný reťazec predstavuje ďalší krok smerom k zlepšeniu životného prostredia. Priamo v predajniach ponúka svojim zákazníkom ekologické sieťky na ovocie a zeleninu vyrobené z biobavlny ako alternatívu k mikroténovým vreckám. Chce tak prispieť k zníženiu spotreby mikroténových vreciek.
Počas uplynulého týždňa sa v rámci Divadelnej kvapky krvi v ôsmich slovenských divadlách podarilo získať 140 litrov krvi. Prostredníctvom tohto projektu sa snaží Kaufland spolu so Slovenským Červeným krížom každoročne upozorniť na dôležitosť darcovstva.
Reťazec sa zaviazal do roku 2025 úplne vyradiť z ponuky vajcia z klietkového chovu. Preto dnes na pultoch v obchodoch Kaufland nájdete v ponuke prevažne podstielkové vajcia a vajcia z voľného chovu, ktoré sú k nosniciam humánnejšie. Navyše sú všetky vajcia 100% slovenské.