Kaufland online trhovisko sa spúšťa 15. februára

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Modern computer,laptop with blank screen on table with blur supe
Foto: Kaufland

Nakupovať online alebo v kamennej predajni? V Kauflande budú odteraz k dispozícii obe možnosti – vo viac ako 75 pobočkách na Slovensku alebo na online trhovisku. Bezproblémové prepojenie oboch svetov nájdu zákazníci od 15. februára na Kaufland.sk, ktorý poskytne široký výber tovaru z kategórie elektronika, bývanie, kuchyňa, DYI, záhrada, móda a šport či potreby pre domácich majstrov alebo deti.

Kaufland online trhovisko prepája renomé a hodnoty značky Kaufland so svetom online nákupov. Zákazníci sa môžu tešiť na množstvo ďalších produktov z rozličných kategórií, ako je bývanie, elektronika či hobby, ktoré si stačí jednoducho objednať cez portál Kaufland.sk a nechať si ich doručiť až domov. Spoločne

s predajcami budeme ponuku v nadchádzajúcom období postupne rozširovať, aby sme zabezpečili ešte väčší výber na našom trhovisku,“ konštatuje Paul Pauls, generálny riaditeľ Kaufland Slovensko.

Kaufland.sk si dáva záležať na tom, aby projekt fungoval na princípe skutočného trhoviska. Aj preto reťazec aktívne spolupracuje s predajcami, ktorí na online platforme predávajú tovar pod vlastnou značkou. Okrem ceny a informácií o produkte nájde záujemca pri každej ponúkanej položke aj prehľadne zobrazené údaje o konkrétnom predajcovi. Na online trhovisku Kaufland.sk je možné využiť úhradu platobnou kartou či prostredníctvom PayPal účtu. Zákazník následne dostane tovar doručený priamo od predajcu a pri otázkach, ktoré sa týkajú produktu alebo samotnej objednávky, môže kontaktovať zákaznícky servis Kauflandu. Ten so spotrebiteľom komunikuje prostredníctvom hotline linky alebo kontaktného formulára.

Online trhovisko Kaufland.sk je pre predajcov nová príležitosť, ako objaviť ďalšie cieľové skupiny a osloviť milióny potenciálnych zákazníkov. Umožňuje im rýchly a jednoduchý prístup k medzinárodnému online obchodu. Vďaka jedinej registrácii môžu využívať nielen nový slovenský trh, ale získajú tiež predajný priestor v Nemecku a o pár mesiacov aj v Českej republike.

V Nemecku je Kaufland online trhovisko jedným z najväčších a najrýchlejšie rastúcich online trhovísk, mesačne ho navštívi 32 miliónov online návštevníkov a v ponuke má vyše 45 miliónov produktov vo viac než 5 000 kategóriách.

Informačný servis

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Kaufland