Keďže pomáhať druhým treba celoročne, spoločnosť Kaufland sa rozhodla, že trom vybraným celoslovenským organizáciám, ktoré sa venujú obnove a ochrane životného prostredia, pomoci deťom z detských domovov či záchrane ľudských životov pomocou defibrilátorov, rozdelí až 100 000 Eur.
Reťazec v marketingovom programe Dôveryhodné značky získal už tretí raz víťazstvo v kategórii Predajca potravín a okrem toho aj v kategórii Privátne značky so značkou K-Classic.
Pri príležitosti tohtoročného Svetového dňa výživy zorganizoval Kaufland v spolupráci so Slovenským Červeným krížom (SČK) zbierku Pomáhame potravinami.
Kúpou adventného kalendára vo všetkých predajniach Kaufland na Slovensku zákazníci aj tento rok môžu podporiť aktivity neziskovej organizácie Spoločnosť priateľov detí z detských domovov Úsmev ako dar.
Pri nákupe kuracieho mäsa väčšina ľudí sleduje dva faktory – cenu a spoľahlivý zdroj. Kaufland ho vo svojich predajniach po celom Slovensku dlhodobo ponúka od overených slovenských a českých dodávateľov, ktorí garantujú 100 % kvalitu svojich mäsových výrobkov za výhodnú cenu.
V Rimavskej Sobote, Košiciach Poľove, Sabinove, Rožňave a v Košiciach Sídlisko Ťahanovce otvorili v lete zástupcovia reťazca a miest nové atraktívne športovo-oddychové areály K Park.
Prieskum renomovanej agentúry GfK z júla tohto roku opäť potvrdil prvenstvo Kauflandu v absolútnom počte vystavení slovenských výrobkov medzi maloobchodnými reťazcami.
Skupina Schwarz, ktorá je známa svojím pokrokovým prístupom k obehovému hospodárstvu, sa rýchlo približuje k naplneniu svojich cieľov v rámci celokupinovej plastovej stratégie REset Plastic.
Skupina Schwarz, ktorá je známa svojím pokrokovým prístupom k obehovému hospodárstvu, sa rýchlo približuje k naplneniu svojich cieľov v rámci celokupinovej plastovej stratégie REset Plastic.
Kvalita produktov bola, je a bude v Kauflande na prvom mieste a nie je pravda, že by reťazec od svojich dodávateľov požadoval jej zníženie na úkor ceny.