Reťazec v marketingovom programe Dôveryhodné značky získal už tretí raz víťazstvo v kategórii Predajca potravín a okrem toho aj v kategórii Privátne značky so značkou K-Classic.
Pri príležitosti tohtoročného Svetového dňa výživy zorganizoval Kaufland v spolupráci so Slovenským Červeným krížom (SČK) zbierku Pomáhame potravinami.
Kúpou adventného kalendára vo všetkých predajniach Kaufland na Slovensku zákazníci aj tento rok môžu podporiť aktivity neziskovej organizácie Spoločnosť priateľov detí z detských domovov Úsmev ako dar.
Pri nákupe kuracieho mäsa väčšina ľudí sleduje dva faktory – cenu a spoľahlivý zdroj. Kaufland ho vo svojich predajniach po celom Slovensku dlhodobo ponúka od overených slovenských a českých dodávateľov, ktorí garantujú 100 % kvalitu svojich mäsových výrobkov za výhodnú cenu.
V Rimavskej Sobote, Košiciach Poľove, Sabinove, Rožňave a v Košiciach Sídlisko Ťahanovce otvorili v lete zástupcovia reťazca a miest nové atraktívne športovo-oddychové areály K Park.
Prieskum renomovanej agentúry GfK z júla tohto roku opäť potvrdil prvenstvo Kauflandu v absolútnom počte vystavení slovenských výrobkov medzi maloobchodnými reťazcami.
Skupina Schwarz, ktorá je známa svojím pokrokovým prístupom k obehovému hospodárstvu, sa rýchlo približuje k naplneniu svojich cieľov v rámci celokupinovej plastovej stratégie REset Plastic.
Skupina Schwarz, ktorá je známa svojím pokrokovým prístupom k obehovému hospodárstvu, sa rýchlo približuje k naplneniu svojich cieľov v rámci celokupinovej plastovej stratégie REset Plastic.
Kvalita produktov bola, je a bude v Kauflande na prvom mieste a nie je pravda, že by reťazec od svojich dodávateľov požadoval jej zníženie na úkor ceny.
V Rimavskej Sobote a Košiciach Poľove otvorili v týchto dňoch nové atraktívne športovo-oddychové areály určené pre mladých ľudí na športovanie a aktívny relax. K Parky venoval Kaufland mestám a mestským častiam, ktoré dostali v hlasovaní verejnosti najviac hlasov.
Zásluhou Kauflandu a jeho projektu Čerstvé hlavičky získa v budúcom školskom roku pravidelnú nádielku čerstvého ovocia alebo zeleniny pre svojich žiakov každý týždeň dovedna 143 základných a materských škôl.
Obľúbené produkty reťazca Kaufland opäť zožali úspech vo Voľbe spotrebiteľov 2022. Spišské párky 80 % a Zemiakové lokše z produktového radu Z lásky k tradícii zvolili slovenskí spotrebitelia za Najlepšie novinky roka 2022 v kategóriách Párky a klobásy a Polotovary.