Ako sa Kauflandu darí spĺňať ciele, ktoré si v týchto i mnohých ďalších oblastiach svojho podnikania stanovil, sa dozviete z jeho v poradí tretej Správy o trvalej udržateľnosti.
Kvalitné produkty, výhodné ponuky a dôraz na potreby zákazníkov, to sú dôvody, prečo sa Slováci pri nákupoch potravín najradšej spoliehajú na Kaufland.
Odkedy Kaufland v roku 2000 vstúpil na slovenský trh, neustále rozširuje svoju maloobchodnú sieť a koncom roka 2024 priniesol možnosti na nákupy do dvoch ďalších lokalít.
Strieborný certifikát „Road to Zero Waste“ podľa normy DIN SPEC 91436 obchodný reťazec obhájil, čím potvrdil svoju pozíciu lídra v triedení a zhodnocovaní odpadu.
Aj tento rok sa obchodný reťazec v predvianočnom období spája s občianskym združením Spoločnosť priateľov detí z detských domovov Úsmev ako dar, aby pomohol rodinám, ktorým hrozí strata domova.
Obchodný reťazec chce byť k zákazníkom čo najbližšie, preto v Šamoríne otvoril už svoju druhú predajňu. Obyvatelia mesta a blízkeho okolia môžu v novom Kauflande nakupovať od 24. októbra 2024.
Kaufland odštartoval 2. ročník grantového programu HRAVO o ekológii a zdravej výžive, ktorý je určený pre materské a základné školy aj pre osemročné gymnáziá.
Spolupráca so slovenskými dodávateľmi sa pre reťazec stala kľúčovou súčasťou jeho obchodnej stratégie, čo potvrdzuje aj najnovší prieskum Spotrebiteľského panelu prestížnej agentúry GfK – YouGov.