Dôraz na ziskové produkty, efektivitu a utlmenie predaja tradičných splátok sa prejavili v historicky prvom kladnom hospodárskom výsledku spoločnosti vo výške 1,05 mil. eur po zdanení, čo znamená významný obrat v jej doterajšom hospodárení. Popritom Ahoj ako prvá spoločnosť na Slovensku priniesla zákazníkom dva produkty odložených platieb tzv. „Kúp teraz, zaplať neskôr“ (z angl. Buy Now Pay Later).
Vzdelávanie detí v oblasti peňazí je do veľkej miery na pleciach rodičov. Väčšina z nich (81,5 %) si myslí, že sa školy tejto téme málo venujú. Fakt, že doterajšie vzdelávanie je málo efektívne, dokazuje aj PISA testovanie školákov.
Žiaci základných a stredných škôl hľadali najlepší spôsob ako naučiť deti a mladých ľudí prakticky a efektívne hospodáriť s peniazmi.” Na súťaži Innovation camp sa 60 žiakov z celého Slovenska zamýšľalo nad tým, ako efektívne zlepšiť finančnú gramotnosť svojich rovesníkov.
Pri spotrebných úveroch priemerná úroková sadzba pre jesenné marketingové akcie klesla v októbri na historický rekord, no odvtedy nepatrne začína rásť.
V roku 2021 prešli 365.bank a Poštová banka strategickou transformáciou, v rámci ktorej si obe banky vymenili svoje doterajšie pozície a hlavnou značkou sa stala 365.bank.
V oblasti rodovej rovnosti máme na Slovensku stále čo doháňať. 365.bank pri príležitosti dnešného MDŽ poukazuje na problém platovej nerovnosti, ktorú prehlbuje stále prebiehajúca pandémia koronavírusu.