BRATISLAVA 1. apríla (WBN/PR) – Jediná módna televízia na slovenskom a českom trhu oslávi v apríli svoje piate narodeniny. Pri tejto príležitosti čaká jej fanúšikov a divákov množstvo prekvapení a noviniek. Okrem HD vysielania, a sviežej novej staničnej grafiky, ich prekvapia novinky aj v programovej štruktúre.
Celosvetovo známa televízna stanica zameraná predovšetkým na módu, krásu, cestovanie, nové technológie, dizajn, architektúru, umenie, ale aj zdravie a vzdelávanie bola založená v roku 1997. Jej česko-slovenská verzia, FashionTV czech&slovak, oslávi v apríli svoje piate narodeniny. „Je to určite dôvod na oslavu, ale aj priestor na novinky v samotnom vysielaní a prekvapeniach pre našich fanúšikov.” hovori generálna riaditeľka FashionTV czech&slovak Gabriela Drobová. FashionTV spúšťa 1.apríla 2016 svoje vysielanie v HD kvalite, spúšťa novú grafiku, pripravuje úplne nové televízne formáty a zmeny v reláciách, ktoré sú súčasťou jej programovej štruktúry celých päť rokov. Nová grafika televízneho kanálu FashionTV czech&slovak vznikla v spolupráci so spoločnosťou OREO. „S Gabrielou Drobovou sa poznáme ešte čias, kedy sme spolupracovali na veľkých formátoch pre televíziu Markíza. Výborne si navzájom rozumieme, spoločne niečo tvoriť je pre nás oboch radosť. Nová grafika FashionTV je v súlade so súčasnými trendami a zohľadňuje smerovanie televízie ako aj vkus jej divákov, ktorí milujú všetko, čo je práve in” vysvetľuje Martin Hudák. Na nových zvučkách, jingloch a staničnej identite pracoval so svojou kolegyňou Petrou Bartošovou, ktorá donedávna pôsobila vo Veľkej Británii a do projektu priniesla svoj kreatívny pohľad. Každý deň vo vysielaní FashionTV czech&slovak bude mať od apríla 2016 svoju farbu. Pondelok bude modrý, utorok červený, streda žltá, štvrtok zelený, piatok ružový, sobota biela a nedeľa zlatá. Hneď druhý deň vysielania v HD kvalite a s novou grafikou tento princíp jediná módna televízia na našom trhu poruší. 2.apríl bol rezolúciou OSN prijatý ako Svetový deň povedomia o autizme a FashionTV czech&slovak sa zapojí do kampane Rozsvieť modrú tým, že celá staničná grafika aj logo televízie budú v tento deň modrej farby. Riaditeľka FashionTV czech&slovak Gabriela Drobová sa už niekoľko mesiacov aktívne zaoberá témou autizmus cez svoj vlastný projekt G2D Garments to donate. Nadácii Filantropia, ktorá sa okrem iných už niekoľko rokov zaoberá aj témou autizmus, finančne prispela na niekoľko projektov. Sama zvažuje výraznejšiu angažovanosť v rámci tretieho sektora.