Zo všetkých hlasujúcich budú po ukončení hlasovania verejnosti náhodne vyžrebovaní traja výhercovia, ktorí získajú jednu z cien. Na výhercov čaká víkendový pobyt v hoteli Grand Matej**** v Banskej Štiavnici, víkendový pobyt pre 2 osoby v penzióne Vesna v Novom Smokovci alebo iPad mini 2.
O najlepšie komunikujúcej inštitúcii rozhodnú okrem hlasovania verejnosti aj výsledky reprezentatívneho kvantitatívneho prieskumu spoločnosti MEDIAN SK, s.r.o. realizovaného za prvých osem mesiacov kalendárneho roka, a to v nasledujúcich kategóriách: Bankovníctvo, Poisťovníctvo, Telekomunikácie a Obchodné reťazce. V každej kategórii je nominovaných päť spoločností:
Bankovnícto
Poštová banka
Prima Banka
Slovenská sporiteľňa
Tatra banka
VÚB
Poisťovníctvo
Allianz-Slovenská poisťovňa
Generali Poisťovňa
Kooperativa
NN Životná poisťovňa (ING Životná poisťovňa)
Union poisťovňa
Telekomunikácie
Funfón
Juro!
O2 (Telefónica O2)
Orange
Telekom
Obchodné reťazce
Billa
Coop Jednota
Kaufland
Lidl
Tesco
O poradí jednotlivých súťažných subjektov v každej kategórii rozhodnú výsledky znalosti marketingovej komunikácie viac ako 9 000 respondentov. „Som presvedčený, že pri skúmaní sily realizovaných reklamných kampaní takáto veľká vzorka zaručuje skutočne objektívnu a spravodlivú optiku,” povedal Jindřich Bardon, jeden z odborných garantov projektu.
Vyhlásenie výsledkov prieskumu bude súčasťou slávnostného odovzdávania cien Hermes Komunikátor roka 2016, na ktorom sa dozvieme aj výsledky hlasovania verejnosti a mená víťazov ocenenia Cena agentúry 2016 v kategóriách: Krízová komunikácia, Starostlivosť o klienta, Najlepší interiér predajného priestoru, Najefektívnejšie využitie nových médií, Inovatívny marketingový prístup, Interná komunikácia. Slávnostné odovzdávanie ocenení sa uskutoční už 27. októbra 2016 v hoteli Loft v Bratislave.
O PROJEKTE
HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA 2016 je jediné ocenenie pre najlepšie komunikujúcu inštitúciu v Slovenskej republike so zákazníkom. Viac info na www.cenyhermes.sk.
Odborným garantom projektu je Prof. PhDr. Pavel Horňák, PhD., vedúci Katedry marketingovej komunikácie Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave, Ing. Jindřich Bardon, analytik výskumu sr., Slovenský rozhlas RTVS a Ing. Luděk Rambousek, vedúci projektových manažérov, MEDIAN SK, s.r.o.