BRATISLAVA 27. februára (WBN/PR) – Značka Desperados, pivný nápoj s príchuťou tequilly z portfólia spoločnosti HEINEKEN Slovensko, búra na Slovensku bariéry konvenčnosti. Svojou originálnou chuťou a exotickým latino spiritom s nádychom rebélie oslovuje všetkých, ktorí sa neboja vykročiť z radu a vyjadriť svoj názor. Za rok 2013 vďaka tomu Desperados na Slovensku zaznamenal nárast predaja až o 22 %, a od februára tohto roku posúva bariéry ešte ďalej. Odteraz znižuje svoju cenu a je tak dostupnejší najmä mladým, moderným ľuďom vyhľadávajúcim originálny štýl. Odporúčaná cena nápoja Desperados v originálnej 0,33 ml fľaši je odteraz 1,20 EUR v maloobchode.
V originálnej fľaši Desperados sa ukrýva pivný drink s príchuťou tequily a ľahkým podtónom citrónu a objemom alkoholu 5,9 %. Na Slovensku zastupuje úplne novú prémiovú kategóriu segmentu latino spirit a v tomto segmente zatiaľ nemá konkurenciu. Svojou ľahkou, jemne korenistou a menej horkou chuťou oslovuje najmä mladých, nekonvečných ľudí, ktorí radi vyhľadávajú niečo jedinenčné a chcú sa baviť.
„Výsledky predaja nápoja Desperados sú za posledné dva roky, kedy značku podporujeme aj v marketingu, skutočne povzbudzujúce. Konzumenti originálnu chuť nápoja veľmi dobre akceptujú a oslovuje ich jej nekonvenčný, miestami až rebelantský štýl. V tomto roku sme sa preto rozhodli zbúrať aj poslednú bariéru na ceste k mladým ľuďom – cenu nápoja.
Desperados je tak dnes dostupnejší ako kedykoľvek predtým a veríme, že aj v tomto roku prinesie ďalší nárast predaja,“ hovorí Barbara Schererová, brand manager značky Desperados.
Od februára 2014 je odporúčaná maloobchodná cena pivného nápoja Desperados 1,20 EUR za 0,33 ml v originálnej sklenej fľaši.